نوشته شده توسط : sara
بر هیچ کس پوشیده نیست که فواید چای سبز آنقدر زیاد است که نمی توان به سادگی از کنار ان گذشت. همه می دانیم مهمترین خاصیتی که همه ازچای سبز  سراغ دارند لاغری و کاهش وزن است.در واقع نوشیدن روزانه ۳ تا ۵ لیوان از این چای جادویی می تواند تاثیر فوق العاده ای در از بین بردن انواع بافت چربی در بدن ما داشته باشد.از دیگر فواید چای سبز می توان به درمان انواع ببیماری های قلبی و عروقی اشاره کرد. همچنین در درمان دیابت و جلوگیری از فشار خون این نوشیدنی بسیار موثر و فوق العاده است.شما اگر می خواهید گامی مهم در جهت سلامت خود و عزیزانتان بر دارید پیشنهاد می کنیم از همین امروز به جای نوشیدن هر نوع چای در منزل فقط و فقط از این محصول استفاده نمایید و فواید چای سبز را در زندگی و سلامت خود دقیقا مشاهده نمایید.جالب است بدانید که بیشترین فایده و نفع را از نوشیدن این چای جادویی خانم ها می برند تا اقایان .انها حدود دو برابر بیشتر می توانند از فواید چای سبز استفاده ببرند.

 

فواید چای سبز

خواص کلی
کاهش وزن
: پلی فنولهای
چای سبز فعالیت آمیلاز بزاق(آنزیم تجزیه کننده قندها) را مهار می‌کند. جالب است بدانید که چای بدون داشتن عوارض خطرناک داروهای کاهنده وزن میتواند موجب کاهش وزن، اندازه دور کمر و تری گلیسرید خون مبتلایان به چاقی شود.

 

 

 

 

فواید چای سبز

از  فواید چای سبز می توان گفت  دارای اثرات ضد میکروبی است و از ایجاد پلاک و پوسیدگی دندان جلوگیری می‌کند.دانشمندان ماده ای شیمیایی را درچای سبز شناسایی کردند که در حفاظت از قلب در برابر آسیب های مختلف موثر است.
کارشناسان “موسسه بهداشت کودکان انگلیس” در مطالعه روی ترکیبات چای سبز موفق به شناسایی ماده ای شیمیایی به نام “اپیگالوکاتچین سه گالیت” شدند که می تواند مرگ سلول ها را پس از حمله قلبی یا سکته کاهش دهد. این دانشمندان اعلام کردند: ماده شیمیایی موجود در چای سبز مانع از فعالیت پروتئینی به نام “استات یک” می شود که پس از رویدادهای استرس آمیز نظیر حمله قلبی یا سکته در درون سلول فعال می گردد.

پژوهشگران ژاپنی با بررسی ترکیبات موجود در فواید چای سبز دریافتند ترکیب اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) با عملکردی عایق مانند مانع از اتصال ویروس HIV روی سلول های سیستم ایمنی بدن و ایجاد ضعف در سیستم ایمنی بدن می شوند. به عبارتی نوشیدن چای سبز را می توان به عنوان عامل مکملی برای جلوگیری از ابتلا به ایدز (AIDS) با عایق کردن سلول های سیستم ایمنی بدن دانست. در نهایت اینکه به دلیل خواص فراوان چای سبز، اکنون آن را در بسیاری از کشورهای جهان، نه به عنوان یک نوشیدنی که به عنوان یک داروی گیاهی شناخته و نوشیدن روزانه آن را توصیه می کنند.
“اپیگالوکاتچین سه گالیت” همچنین روند بهبود سلول های قلبی را سرعت می بخشد و موجب کاهش صدمه به آن می شود. از طرفی یکی از عوامل اصلی امراض و حمله های قلبی، وجود کلسترول بالا در خون انسان است.

چای سبز علاوه بر داشتن ویتامین های A و C (آنتی اکسیدان های قوی)، باعث کاهش کلسترول در خون نیز می گردد که این موضوع خطر احتمال حمله قلبی و امراضی از این قبیل را پایین می آورد.

کاتچین موجود در چای سبز ، فعالیت آنزیم لیپاز را (آنزیم مسئول هضم چربی ها) در لوزالمعده مهار می کند، در نتیجه، شکستن چربی با سرعت بسیار کمی صورت می گیرد و چربی خون با سرعت کمی بالا می رود.

با توجه به این که افزایش تری گلیسیرید خون بعد از مصرف هر وعده غذایی یک عامل خطر در بروز بیماری قلبی است ، مصرفچای سبز در بین وعده های غذایی روشی مناسب جهت کاهش تری گلیسیرید خون است.
مصرف نیم تا ۵/۲ فنجان چای سبز در روز احتمال بروز پُرفشاری خون را تا ۴۶ درصد کاهش می دهد.
جلوگیری از دیابت چای سبز قادر است از عوارض ناشی از دیابت مانند آب مروارید و بیماری های کلیوی به طور معجزه آسایی جلوگیری کند. چای سبز با مهار کردن فعالیت آنزیم آمیلاز بزاق و روده که مسئول هضم نشاسته است، باعث می شود که نشاسته با سرعت آهسته تری بشکند و در نتیجه قند خون با سرعت کمی بالا برود.

 

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

  • تبخال و چای سبز؛

تبخال مشکلی است که عاملی ویروسی دارد اما با چای سبز می توان بهبود آن را تسریع کرد. به این ترتیب که اگر محل مورد نظر را با چای سبز مرطوب کرده و صبر کنیم تا خشک شود و این عمل را سه بار در روز تکرار کنیم، روند بهبودی و رفع محل زخم تسریع می شود.

  • چای سبز و مشکلات دهان و دندان؛

فواید چای سبز می توان به درمان بسیاری از عوامل بیماری زا که بر سلامت دهان و دندان تاثیر منفی دارد را از بین می برد. به این ترتیب می توان نوشیدن چای سبز را مکملی برای سلامت دهان و دندان دانست. علاوه بر این چای سبز با از بین بردن باکتری های نامناسب محوطه دهان، بوی بد دهان و تنفس بد بو را نیز مرتفع می کند. در چین باستان از چای سبز به عنوان داروی خوشبوکننده دهان، پیش از حضور در مراسم رسمی و میهمانی ها استفاده می کردند.

  • استرس و چای سبز؛

ترکیبی موسوم به «ال تیانین» موجود در چای سبز که نوعی اسید آمینه است، خاصیت آرام بخشی داشته و می تواند حالت تنش، افسردگی و استرس و هیجان را از بین ببرد.

  • حساسیت و چای سبز؛

اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) ترکیب ضدحساسیتی است که به وفور در چای سبز وجود دارد. این ترکیب با تاثیر بر سیستم ایمنی بدن، بدن را در مقابل حساسیت ها مقاوم می کند.

پیشگیری از بیماری های ایمنی خودکار بدن( با استفاده از چای سبز) از دیگر فواید چای سبز می باشد.پژوهش گران اعلام کردند مصرف چای سبز از ابتلا به بیماری های ایمنی خودکار بدن جلوگیری می کند. تحقیقات پژوهش گران دانشکده پزشکی ژورژیا حاکی از آن است که مصرف چای سبز علاوه بر مؤثر بودن در کاهش ابتلا به سرطان، باعث محافظت افراد در برابر بیماری های ایمنی خودکار بدن می شود. چای سبز از گسترش آنتی ژن هایی که می توانند موجب تحریک ایمنی بدن شوند جلوگیری می کند. نتایج تحقیقات حاکی از آن است وجود ماده ای موسوم به EGCG در چای سبز باعث متوقف شدن التهاب و تاثیرات آن بر روی پوست و سلول های مترشحه بزاق می شوند. در یک اختلال ایمنی خودکار، موسوم به سندرم شوگرن (Sjogren)، سلول های مترشحه بزاق، هدف قرار گرفته و باعث خشکی دهان می شوند و در اختلالی دیگر، پوست ارگان هدف واقع شده و فرد مبتلا به سل جلدی می گردد.
شایان ذکر است تحقیقات بیشتر بر روی حیوانات در حال انجام است و تاثیر مفید
چای سبز در پیشگیری از آرتریت نیز مشخص شده است.
موارد منع مصرف:
اعتقاد بر آنست که قبل و بعد از دریافت فرآورده‌های آهن و در شیرخواران نباید از
چای سبز یا ترکیبات پلی فنول آن استفاده نمود. شواهد موجود حاکی از آنست که مقادیر بیش از ??? میلی لیتر در روز با سوخت و ساز آهن تداخل نموده و موجب کم خونی می‌شود. شواهدی مبنی بر منع مصرف در حاملگی وجود ندارد با اینحال باید با پزشک مشورت نمود. مصرف چای سبز در دوران شیردهی توصیه نمی‌شود.

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

 

تداخلات دارویی:
افزایش اثر متی سیلین و بنزیل پنی سیلین، تشدید اثر آسپیرین و سایر داروهای
ضد انعقاد مانند وارفارین (ویتامین K موجود در
چای سبز میتواند بر ضد اثرات وارفارین عمل نماید).

عوارض:
مصرف بیش از حد کافئین که در
چای سبز و بعضی از عصاره های آن وجود دارد در بعضی از افراد باعث علائمی مانند عصبانیت، بیخوابی و بیقراری می‌شود. افرادی که دارای بیماری فشار چشم هستند نباید استفاده کنند و افرادی که میگرن دارند میزان مصرف کمی باید داشته باشند .
.
طریقه دم کردن
چای سبز :
به ازای هر فنجان آب یک قاشق مرباخوری
چای سبز استفاده می شود . آب به هیچ عنوان نباید در حال جوشیدن باشد . چای سبز را توی فنجان یا قوری میریزیم و در آنرا میگذاریم . ( روی حرارت نباشد ) بعد از ۵ دقیق صاف میکنیم . اگه از نوع کیسه ایی استفاده می کنید کیسه را دربیارید و وقتی سرد شد روی چشم کمپرس کنید که برای رفع خستگی چشم مفیده .

معطر کردن چای
برای معطر کردن چای می توان به آن مقداری گل یاس، گل سرخ، گل بهار نارنج، نعنا، هل، لیمویخشک یا تازه، چند پر زعفران( بسته به علاقه و ذائقه ) را به صورت ترکیبی یا به تنهایی اضافه کرد

چای سبز را بدلیل داشتن موادی مانند[کاتچین] ضدسرطان و آنتی‌اکسیدان دارای خواص دارویی مفید می دانند، که نسبت به آنتی‌اکسیدان‌های معروفی چون ویتامین‌های C وE بسیار قوی‌تر عمل می‌کند.(میزان کمتری کافئین دارد۲۰ تا ۳۰، و کمتر مضر است)) به تازگی علاوه بر مردم چین، چای سبز در بسیاری از کشورهای جهان طرفداران فراوانی یافته‌است.l دلیل اصلی این استقبال، آشنایی مردم دیگر کشورها با خواص درمانی این نوع نوشیدنی است. هرچند در مواردی توصیه و پیشنهاد مردم به یکدیگر عامل اصلی مصرف برخی مواد غذایی یا نوشیدنی‌ها است. اما در مورد چای سبز علاوه بر توصیه دهان به دهان، پژوهشگران نیز خواص دارویی آن را تایید کرده‌اند. نوشیدن روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای سبز، مانع از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها می‌شود

 

  • آسم و چای سبز؛

تئوفیلین موجود در چای سبز در حکم داروی مخدری است که باعث آرامش و رفع التهاب و حساسیت دستگاه تنفس (بافت های آسیب دیده) می شود. از این رو نوشیدن چای سبز برای افراد مبتلا به آسم یا افرادی که به دلیل مشاغل ویژه یی که دارند (مثل کارگران کارخانه های سیمان) یا در مناطق خاصی زندگی می کنند (ساکنان مناطق سردسیر) توصیه می شود.

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم آبان 1393ساعت 13:11  توسط مهران  |  نظر بدهید

خواص چای لاغری

چای لاغری تیما ۵۰۴۰

 

خواص چای لاغری تیما ۵۰۴۰ بسیار زیاد است و ما قصد داریم در این جا برخی از این خواص را برای شما متذکر شویم. چای سبز از خطر ابتلاء به بیماری هایی همچون سرطان و حمله قلبی پیشگیری می نماید. این چای به عنوان یک تونیک و یا تقویت کننده بسیار مفید می باشد.از جمله خواص چای سبز دارا بودن خاصیت ضد چربی (از هر نوع آن ) و تقویت کننده اعصاب می باشد. همچنین این چای تا حدی از خاصیت تب بری نیز برخوردار می باشد. تقویت معده و دفع سموم بدن، برطرف نمودن نفخ معده نیز از دیگر خواص چای سبزمی باشد. چای سبز می تواند سبب تقویت حافظه گردد و از آن جایی که نوشیدن چای سبز باعث نشاط و سرزندگی می شود، یک داروی ضد افسردگی برای افراد افسرده محسوب می گردد.زنان نیز می توانند بیشترین بهره را از چای سبز داشته باشند. طبق مطالعه ای که در این زمینه صورت گرفته است، فواید چای سبز به ضاهر برای بانوان بیشتر می باشد. خانم هایی که در طی شبانه روز، سه فنجان چای سبز می نوشیدند، در مقایسه با کسانی که یک فنجان مصرف می کردند یا اصلاً مصرف نمی کردند، کمتر با خطر مرگ در اثر بیماری قلبی روبرو می شدند. البته در این پژوهش میان مصرف چای سیاه و کاهش خطر مرگ در اثر بیماری قلبی رابطه ای یافت نشد.

چای لاغری تیما 5040

 

 

 

یکی دیگر از خواص چای لاغری تیما ۵۰۴۰مژثر بودن آن در کاهش وزن و چربی سوزی چربی های اضافه بدن می باشد. در چای سبز پلی فنول هایی وجود دارد که می تواند فعالیت آمیلاز بزاق (آنزیم تجزیه کننده قند ها) را مهار نماید. جالب است بدانید که چای سبز بدون این که عوارض خطرناک داروهای کاهنده وزن را داشته باشد، می تواند به خوبی موجب کاهش وزن، اندازه دور کمر و تری گلیسرید خون مبتلایان به چاقی و افراد دارای اضافه وزن گردد. با مصرف روزانه سه فنجای چای سبز می توانید در طی یک ماه، ۳ الی ۷ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهید که البته این موضوع به میزان چربی های اضافه بدن بستگی دارد. آن دسته از افرادی که دارای اضافه وزن بالا می باشند می توانند با مصرف روزانه چای سبز به همراه ورزش و و رژیم غذایی مناسب (کاهش میزان کربوهیدرات ها در برنامه غذایی خود) به طور متوسط در یک ماه ۵ تا ۷ کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهند. آن دسته از افرادی که دارای اضافه وزن کمتری نیز می باشند می توانند در طی یک ماه ۳ کیلو گرم از وزن خود را بکاهند.با توجه به این که عصاره برگ چای سبز از اثرات ضد میکروبی برخوردار می باشد می تواند از ایجاد پلاک و پوسیدگی دندان جلوگیری نماید و سلامت دندان های شما را تأمین نماید.یکی دیگر از خواص چای سبزجلوگیری از دیابت می باشد. نوشیدن چای سبز به افراد کمک می کند که از عوارض ناشی از دیابت مانند آب مروارید و بیماری های کلیوی به طور در امان باشند. چای سبز فعالیت آنزیم آمیلاز بزاق و روده که مسئول هضم نشاسته است را مهار نموده و با این فرآیند سبب می شود که نشاسته با سرعت آهسته تری شکسته شود و در نتیجه آن، قند خون نیز با سرعت کمتری بالا برود.

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.
روش دم نمودن چای سبز بسیار آسان است. یک قاشق مرباخوری چای سبز در ازای هر یک فنجان آب مورد استفاده قرار می گیرد. البته آب نباید به هیچ عنوان در حال جوشیدن باشد. سپس چای سبز را درون فنجان یا قوری ریخته و درب آن را میگذاریم. (روی حرارت نباشد). پس از ۵ دقیقه آن را صاف می کنیم. اگر از نوع چای کیسه ای استفاده می کنید، می توانید کیسه آن را درآورده و وقتی سرد شد روی چشم کمپرس کنید که برای رفع خستگی چشم بسیار مفید و مؤثر می باشد.
جهت این که چای خود را معطر و خوش بو نمائید، می توانید قدری نعنا، هل، گل سرخ، گل یاس، گل بهار نارنج، لیموی خشک یا تازه، چند پر زعفران (بستگی به میزان علاقه و ذائقه شما دارد) را به صورت ترکیبی یا حتی به تنهایی به چای خود اضافه نمائید. حال می توانید چای سبز خود را بسیار مطبوع و با طعم دلخواه خود نوش جان کنید.اگر شما نیز می خواهید از خواص چای سبز به خوبی بهره مند گردید می توانید آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از ما خریداری نمائید، برای این کار لازم است که بر روی گزینه خرید پستی کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوط به سفارش این کالا اقدام به ثبت درخواست مورد نظر خود نمائید. شما قادر خواهید بود که محصول سفارشی خود را از درب منزل تان در هر کجای ایران که هستید از طریق مأمور پست دریافت نمائید و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت نمائید.جهت خرید تلفنی محصولات مورد نظر خود می توانید با شماره تلفن های۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمائید تا آن ها اقدام به ثبت سفارش مورد نظر شما نمایند.

 

چای لاغری تیما 5040

 

 

برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ همین الان تماس بگیرید و یا آدرس+کد پستی+نام گیرنده+نام محصول را به به شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ پیامک کنید.

 

 

مطالب مفید سایت:

چای سبز
چای لاغری تیما
خواص چای سبز
فواید چای سبز
خاصیت چای سبز
چای سبز تیما
خرید چای لاغری تیما
چای لاغری
چای لاغری تیما ۵۰۴۰
چای لاغری ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری
پکیج لاغری ۵۰۴۰
چای ۵۰۴۰

لاغری سریع
چگونه لاغر شویم
قرص چای سبز
چای سبز و لاغری
چای لاغری سینلس
مزایای چای سبز
چای سبز لاغری
طرز تهیه چای سبز
لاغری با چای سبز
چای سبز لاغری تیما
چای سبز برای لاغری
دم کردن چای سبز
خرید چای لاغری
طبع چای سبز
تاثیر چای سبز در لاغری
اثرات چای سبز
چای لاغری تیبا
خرید چای تیما
مصرف چای سبز
انواع چای لاغری
بهترین چای لاغری
خرید اینترنتی چای لاغری تیما
بهترین چای سبز
قیمت چای سبز
انواع چای سبز

 

 

 

در قسمت زیر نیز می توانید لینک دیگر مطالب مفید موجود در سایت را مشاهده نمایید:

 

 

5040
فروشگاه ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰
۴۰۵۰
۵۰ ۴۰
فروشگاه ۴۰۵۰
پنجاه چهل
فروشگاه ۵۰ ۴۰
محصولات فروشگاه ۵۰۴۰
فروشگاه اینترنتی ۴۰۵۰
فروشگاه پنجاه چهل
سایت فروشگاه ۵۰۴۰
چایی سبز
فروشگاه اینترنتی ۵۰ ۴۰

www agahi 5040 ir
فروشگاه ۵۰۴۰٫ir
فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری
فروشگاه اینترنتی پنجاه چهل
چای لاغری تیما ۵۰۴۰
فروشگاه ۵۰۴۰ چای سبز
چای تیما ۵۰۴۰
چای لاغری ۵۰۴۰
خرید اینترنتی چای لاغری تیما
فروشگاه چهل پنجاه
سایت ۵۰۴۰ چای لاغری تیما
فروشگاه انترنتی ۵۰۴۰
خرید چای سبز تیما
فروشگاه اینترنت ۵۰۴۰
چای ۵۰۴۰
چای تیما
چای تیبا
چای لاغری تیبا
چای سبز تیبا
چایی لاغری



:: بازدید از این مطلب : 917
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()