نوشته شده توسط : sara

آیا تا به حال فکر کرده اید

خریدشارژ همراه اول

 

آیا تا به حال فکر کرده اید که ساده ترنی و سریع ترین روش جهت خریدشارژ همراه اول چه می باشد؟ آیا می دانید شما از چندین روش مختلف بدون اینکه حتی نیاز باشد پایتان را از منزل بیرون بگذارید براحتی می توانید اقدام به خریدشارژ همراه اول نمایید. بله اپراتور همراه اول به عنوان اولین و قدیمی ترین اپراتور کشور این روزها با جدیدترین و به روز ترین روش های شارژ سیم کارت های اعتباری خود در خدمت شما عزیزان می باشد.همین الان می توانید در یک چشم بر هم زدن اقدام به شارز خط خود و یا حتی خط دیگران نمایید.اگر بخواهیم تاریخچه نحوه شارز کردن خط های اعتباری را بررسی کنیم قطعا همه می دانید که اولین روش همان استفاده از کارت های شارز بود که باید به صورت فیزیکی از مغازه ها تهیه می کردید و با خراشیدن  قسمت برچب دار ان پین کد را وارد گوشی می کردیم.

 

اما خیلی زود این روش یواش یواش به فراموشی سپرده شد و روش های جدیدی برای خریدشارژ همراه اول ایجاد شد. اولین روش آن استفاده از سایت های فروش ارز بود .سایت هایی شبیه ام تی ان 24 که در خود خدمات فروش ارز اپراتور های مختلف از جمله همراه اول را قرار داده بودند.شما در این روش با در اختیار داشتن اینترنت و مراجعه به سایت می توانید به اندازه ای که نیاز دارید اقدام به تهیه شارز نمایید.فقط می بایست یک کارت عابر بانک نیز داشته باشید تا بتوانید با در اختیار داشتن رمز دوم خود به خریدشارژ همراه اول بپردازید. بعد از این روش روشی دیگ نیز بوج.د امد که به ان شارز الکترونیکی و یا شارز مستقیم می گفتند و بدون نیاز به دریافت پین کد شما خط خود و یا هر خط اعتباری دیگری را می توانید شارز نمایید.این یکی از پیشرفته ترین روش هایی است که تا کنون برای شارز کردن خطوط اعتباری در نظر گرفته شده است.

 

همچنین اگر دسترسی به اینترنت ندارید می توانید از منزل و با در اختیار داشتن یک خط تلفن ثابت نیز اقدام به خریدشارژ همراه اول نمایید. کافیست یک شماره مخصوص را شماره گیری کرده و سپس مشخصات کارت عابر بانک خود را وارد نمایید و در مرحله بعد شماره خطی که می خواهید شارز شود را وارد کرده و در یک چشم بر هم زدن می بینید که خط شما شارژ شده است.سایت ام تی ان 24 نیز یکی از سایت های عتبر و نماینده رسمی اپراتور های کشور بوده که خدمات مختلف را در خود برای شما در نظر گرفته است. از جمله این خدمات تهیه انواع شارز از اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و تالیا و رایتل می باشد. خدمات  دیگر این اپراتور شامل فروش انواع کارت تلفن های بین المللی البته فقط برای شهروندان تهران و کرج می باشد.در دیگر بخش سایت شما می توانید از این پس بدون مراجعه به بانک ها و عابر بانک ها اقدام به پرداخت قبوض گاز برق و تلفن و آب نمایید و در منزل تمامی قبض های خود را بپردازید.

 

یکی از خدماتی که به صورت اختصاصی در فروشگاه ام تی ان 24 ارائه می شود خدمات فروش انتی ویروش است. شما علاوه بر اینکه می توانید هر لحظه که خواستید اقدام به خریدشارژ همراه اول کنید به راحتی می توانید در یک چشم بر هم زدن یک آنتی ویروس اورجینال نیز تهیه کرده و استفاده کنید.در تمامئمراحل خرید محصولات سایت ام تی ان 24 بخش پشتیبانی سایت در خدمت شما می باشد و هر لحظه که دچار مشکل شدید کافیست تا با شماره تلفن های موجود تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا انرا برطرف کنند.همچنین شما با خریدشارژ همراه اول این شانس را خواهید داشت تا در قرعه کشی بزرگ سایت شرکت کرده و شانس خود را برای برنده شدن جوایز نفیسی که در نظر گرفته ایم نیز افزایش دهید.

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه نهم مرداد 1393ساعت 9:29  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید اینترنتی شارژ همراه اول

خرید اینترنتی شارژ همراه اول

 

زمانی رویای داشتن یک موباسب شاید آرزوی بسیار بزرگی بود که هر کسی در ذهن می پروراند. اما دیری نگذشت که آنچنان در میان جامعه فراگیر شد که اکنون اگر کسی موبایل نداشته باشد جای تعجب و سوال دارد.بعد از اینکه اپراتور همراه اول اولین خطوط دائمی خود را واگذار کرد در دور جدید فعالیتش اقدام به واگذاری خطوط اعتباری نمود و از آن موقع به بعد خرید اینترنتی شارژ همراه اول نیز رواج یافت. مردم برای بتوانند خطوط اعتباری خود را شارژ نمایند می بایست از روش هایی که این اپراتور در نظر گرفته بود اقدام کرده تا بتوانند خط خود را شارژ کنند.
یکی از مرسوم ترین و سنتی ترین روش ها مراجعه به نمایندگی ها و مغازه ها جهت خرید کارت فیزیکی همراه اول بود.شما در این روش یک کارت می خریدید و می بایست برچسب روی آن را خراش داده تا بتوانید به پین کد دست بیابید.بعد از اینکه اینترنتی کمی بیشتر در میان مردم رواج پیدا کرد مهمترین روش تهیه شارژ به صورت خرید اینترنتی شارژ همراه اول شد. شما با مراجعه به سایت های فروش می توانید براحتی اقدام به خرید شارز برای خط خود نمایید. روند خرید از یک سایت به این صورت است که باید یک عابر بانک که دارای رمز دوم باشد و در ان به اندازه کافی موجودی داشته باشید در اختیار داشته باشید. سپس شماره روی کارت را وارد کرده و رمز دوم هم می زنید و به همین راحتی با چند کلیک می توانید اقدام به خرید اینترنتی شارژ همراه اول نمایید.


روش دیگر که اصلا نیاز به دریافت پین کد نیست روش مستقیم یا همان شارز الکترونیکی است که به راحتی هر چه تمام تر می توانید در یک چشم بر هم زدن اقدام به این کار نمایید.در این روش نه تنها خط خود بلکه هر خط دیگری را می توانید بدون در دست داشتن ان حتی از راه دور شارژ کنید. این روش که به تازگی از طرف اپراتور همراه اول ایجاد شده است یکی از پیشرفته ترین و به روز ترین روش های خرید اینترنتی شارژ همراه اول می باشد.در کنار خدمات همراه اول ما در سایت ام تی ان 24 از سایر اپراتور های دیگر همچون ایرانسل و تالیا و رایتل نیز پشتیبانی کرده ایم و شما می توانید برای خط های دیگر خود نیز به راحتی اقدام به خرید شارژ نمایید.


علاوه بر خرید اینترنتی شارژ همراه اول که می توانید براحتی در سایت ما انجام دهید می توانید خدمات پرداخت قبوض را نیز در یک چشم بر هم زدن و بدون مراجعه به بانک ها انجام دهید. شما کلیه قبوض خود مانند آب و برق و تلفن و گاز را می توانید از طریق سایت واریز نمایید. همچنین یکی دیگر از خدمات ما برای علاقه مندان به خرید آنتی ویروس های اورجینال می باشد.دوستانی که می خواهند یک آنتی ویروس اصل داشته باشند کافیست تا به سایت ام تی ان 24 مراجعه کرده و در چند ثانیه اقدام به خرید نمایند.
درست است که ائولین و مهم ترین خدمات سایت ام تی ان 24 در مورد خرید اینترنتی شارژ همراه اول می باشد اما در کنار آن ما برای شهروندان تهران و کرج خدمات خرید کارت تلفن بین المللی را نیز فراهم کرده ایم و هر زمان که نیاز داشتند می توانند اقدام به خرید آن نمایند.ما سعی کرده ایم در سایت ام تی ان 24 مجموعه از به روز ترین و مدرن ترین خدمات را برای شما علاقه مندان قرار دهیم تا بتوانید در آرامش کامل هر زمان که در سایت حضور می یابید تمام نیاز های خود از خرید اینترنتی شارژ همراه اول گرفته تا پرداخت قبض و خرید آنتی ویروس و... دیگر خدمات ارائه شده را براحتی دریافت نمایید.در ضمن آخرین نکته را خدمت شما عرض کنیم هر زمان که در روند خرید اینترنتی شارژ همراه اول و دیگر خدمات ارائه شده دچار مشکل شدید کافیست تا با شماره پشتیبانی سایت تماس گرفته و از آخرین راهنمایی های لازم برخوردار شوید. بی شک ما همیشه در کنار شما خواهیم ماند.

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه نهم مرداد 1393ساعت 9:7  توسط مهران  |  نظر بدهید

خریدشارژهمراه اول

خریدشارژهمراه اول

 

بی شک در زمینه خطوط شارژی همه اولین اپراتوری که به ذهنشان خطور می کند ایرانسل است و این بدین خاطر است که اپراتور همراه اول با وجود قدیمی تر بودن چون ابتدا به صورت دائمی خدمات خود را به مشتریان ارائه می داده برای همین خاطر همه ایرانسل را به ذهن خود می آورند.اما دیری نگذشت که همراه اول هم با ارائه خطوط شارژی مانند ایرانسل این امکان را برای هموطنان ما فراهم کرد تا از این پس بتوانند برای خط های خود اقدام به خریدشارژهمراه اول نمایند.دیگر علاوه بر خدمات ثابتی که همراه اول به عنوان اولین اپراتور کشور در حال ارائه دادن ان بود از این پس شاهد حضور این اپراتور در کنار نام ایرانسل در جرگه فروشندگان خطوط اعتباری بودیم.


شما عزیازن به همان راحتی که برای تهیه شارز ایرانسل اقدام می کردید می توانید برای خریدشارژهمراه اول نیز اقدام نموده و از طرق مختلف مانند تهیه کارت به صورت فیزیکی و یا مراجعه به عابر بانک ها و یا از طریق سایت های فروش شارز در عرض چند ثانیه اقدام به خرید نمایید.اگر بخواهیم روند خریدشارژهمراه اول در سایت ام تی ان 24 برای شما علاقه مندان توضیح دهیم بدین صورت می باشد که ابتدا باید این اپراتور را در میان سایر اپراتور هایی که .وجود دارد انتخاب نمایید و سپس در مرحله بعدی شماره تلفن خود را وارد کرده و به هر میزان که می خواهید اقدام به خریدشارژهمراه اول نمایید مبلغ آنرا مشخص می کنید.


در مرحله بعد شما باید مشخصات عابر بانک خود را از قبیل شماره 16 رقمی کارت و شماره 4 رقمی رمز و یک شماره 3 رقمی که بروی پشت کارت قرار گرفته را وارد نموده و بعد از اینکه تاریخ انقضای کالرت خود را نوشتید کافیست تا دکمه تیید را بزنید. در صورت داشتن موجودی خواهید دید که در عرض چند ثانیه شما اقدام به خریدشارژهمراه اول نموده اید.همچنین در سایت امکانی را فراهم کرده ایم که سریع تر و راحت تر بتوانید این عملیات را انجام دهید و ان روش مستقیم تهیه شارز می باشد که به خرید الکترونیکی نیز معروف است.شما در روش الکترونیکی بدون نیاز به دریافت و وارد کردن پین کد می توانید اقدام به شارژ کردن خط خود نمایید.در این روش خریدشارژهمراه اول براحتی و در یک چشم بر هم زدن انجام می شود و دیگر نیاز نیست تا حتما پین 16 رقمی را وارد کنید .حتی با این روش می توانید خطوط دیگر دوستاان خود را از راه دور بدون دسترسی به خط انها شارز کنید.


ما در کنار این خدماتی که به شما ارائه می دهیم سعی نموده ایم امکانات متنوع دیگری نیز در سایت بگذاریم.یکی از این امکانات امکان پرداخت قبوض ما می باشد. شما براحتی می توانید بدون نیاز به مراجعه به بانک و یا دستگاه های خود پرداز اقدام به پرداخت تمامی قبوض خود از جمله آب-برق-تلفن-گاز نمایید.همچنین در کنار خریدشارژهمراه اول و امکان پرداخت قبوض ما شرایط دیگری را فراهم کرده ایم تا دوستانی که علاقه مند به تهیه یک آنتی ویروس اصلی هستند بتوانند در کمتر از چند ثانیه اقدام به این کار نمایند.در سایت ام تی ان 24 ما در بخش پشتیبانی اماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم و در هر محله از روند خرید که دچار مشکل شدید و احساس کردید که به پشتیبانی نیاز دارید می توانید با ما تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید.
بی شک اپراتور همراه اول نیز مانند سایر اپراتور های دیگر نمی خواهد در این رقابیت جا بماند و همیشه در بالابردن کیفیت خدمات خود تلاش کرده و سعی کرده با ابداع جدیدترین روش های خرید شارز خدمتی نوین را به شما عزیزان ارائه دهد.همراه اول قدیمی ترین اپراتور کشور خوشحال است با افتخار اعلام نماید تا به اکنون بیشتری نقاط تحت پوشش انتن های مخابراتی را داشته و از این حیث خدمات با کیفیت تری را به مشتریان در حال ارائه است.

 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sara

پودر چاقی بومبا

 

 

در میان تنوع بالایی که در مورد انواع مکمل ها و پودرهای چاقی وجود دارد امروز تصمیم داریم یکی از بهترین ها و درعین حال ارزان ترین ها را به شما معرف نماییم.نام این  محصول پودر چاقی بومبا می باشد .مکمل فوق به صورت کاملا گیاهی بوده و این اولین مزیت استفاده از این پودر می باشد. چرا که شما با خیال راحت و بدون ترس از عوارض جانبی می توانید اقدام به مصرف آن نمایید.ترکیبات به کار رفته در این مکمل از جوانه گندم بوده که سرشار از انرژی است و می تواند در افزایش وزن شما کمک فراوانی نماید.پودر چاقی بومبا می تواند در شما تحولی عظیم ایجاد کرده و در عرض چند هفته شما نتایج آنرا بروی بدن خود می توانید ملاحضه نمایید.اگر به دنبال یکی از سریع ترین راههای چاقی و افزایش وزن هستید و می خواهید   با هزینه ای کم و در زمانی سریع این اتفاق بیافتد بهترین راهکار استفاده از این مکمل گیاهی می باشد.

 

 

 

مثلا اگر قرار است در چند هفته آینده به یک میهمانی مهم بروید و یا قرار  است به خواستگاری بروید و دوست دارید از چیزی که الان هستید کمی چاق تر و سر زنده تر نشان دهید بهترین کار استفاده از پودر چاقی بومبا می باشد.استفاده از دیگر مکمل های ورزشی اول اینکه به خاطر پر هزینه وبدنشان و دوم اینکه به خاطر عوارض جانبی که دارند اصلا توصیه نمی شوند.مواد تشکیل دهنده این مکمل که جوانه گندم و جو  به همراه پودر یونجه و نشاسته بوده ترکیبی رویایی را ایجاد کرده که به راحتی وزن شما را در مدتی کوتاه افزایش خواهد داد.البته دقت نمایید نمونه همین محصول را با همین نام به صورت تقلبی در فروشگاه های متفرقه در حال فروش هستند  متاسفانه شاهد هستیم به خاطر چند هزار تومان ارزان تر بودن کالا مشتری نیز اقدام به خرید کالای فوق نموده و بعد از مصرف تازه متوجه می شود که هیچ تاثیری بروی بدنش نگذاشته است.ما در تهارن نیک پودر چاقی بومبا را به صوتر تضمینی و ۱۰۰% اورجینال به شما عزیزان عرضه می کنیم.همین الان می توانید بروی دکمه خرید پستی زیر کلیک نمایید و سفارش خود را از طریق سایت ثبت کنید و یا با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

 

 

 

نحوه عملکرد پودر چاقی بومبا به این صورت است که افزایش وزن را در تمام قسمت های بدن خود می توانید مشاهده نمایید و مانند دیگر پودر های موجود که فقط بروی شکم و پهلو ها افزایش وزن می آورند نمی باشد. پس با  مصرف این مکمل می توانید امیدوار باشید که هم به وزن ایده آل خود خواهید رسید و هم به هیکلی متناسب و وزریده دست خواهید یافت. اگر بتوانید در کنار مصرف این مکمل از تمرینات ورزشی هم استفاده کنید و مثلا هفته ای چند جلسه به بدن سازی بپردازید که تاثیر ان چند برابر شده و در مدت زمان کوتاه تری می توانید نتیجه را بروی خود مشاهده کنید.در کنار مصرف این مکمل دقت داشته باشید که حتما باید برنامه غذایی خوبی را داشته باشید و تنها به صرف اینکه در حال مصرف مکمل هستید قید برنامه غذایی را نزنید.سعی کنید در برنامه غذایتان از همه گروه های غذایی استفاده نمایید و نگاهی ویژه به گروه کربوهیدارت ها داشته باشید.

دقت کنید که مصرف پودر چاقی بومبا عموما برای همه مناسب است اما در شرایط زیر به هیچ توصیه نمی کنیم که از این مکمل و دیگر مکمل های ورزشی استفاده نمایید:

۱-کودکان زیر ۱۰ سال

۲-زنان باردار و شیرده

۳-افراد مبتلا به بیماری های مرض قند و دیابت و بیماری های کلیوی و کبدی

 

 

 

 

شما با مصرف یک دوره از پودر چاقی بومبا و استفاده از یک رژیم غذایی مناسب می توانید به وزن و هیکل ایده آل خود دست یابید و دیگر برای همیشه با لاغری خداحافظی نمایید.برایورزشکاران که می خواهند دوره های متمادی از این مکمل استفاده نمایند پیشنهاد می کنیم بین هر دوره فاصله ای بینادازند تا بدن به آن عادت نکرده و اشباع نشود.همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایدی و در کمتر از چند روز آنرا در هر کجای ایران که باشید از مامور پست دریافت نمایید.کیفیت یک امر تصادفی و اتفاقی نیست و ما نیز سعی کرده ایم تا از میان محصولات موجود در بازار یکی از با کیفیت ترین و استاندارد ترین آنها را برای مشا در سایت قرار دهیم.محصولی که بتواند واقعا بروی اضافه وزن شما موثر بوده و در طی مصرف یک دوره شما نتیجه آنرا دقیقا بتوانید مشاهده نمایید.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و چهارم مرداد 1393ساعت 10:51  توسط مهران  |  نظر بدهید

در کمترین زمان ممکن

افزایش وزن سریع

 

 

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه می توان در کمترین زمان ممکن به افزایش وزن سریع دست یافت.وزنی که ماندگای بالایی داشته باشد و به همین راحتی از دست نرود.بسیاری از افراد هر روز در تلاش هستند تا اضافه وزن خود را جبران کنند و کمی لاغر تر شوند اما از آن طرف بسیاری دیگر در تلاش هستند تا با روشی بتواندد بر وزن خود بیافزایند.اینکه چگونه چاق شوید یک بحث است و اینکه چگونه چاق بمانید نیز یک بحث دیگر.خوب مشخص است اولین توصیه هر کس برای افزایش وزن سریع این است که در مرحله اول برنامه غذایی  خود را طوری تنظیم نمایید تا میزان بیشتری کالری به بدن شما برسد و در نتیجه بدن بتواند از کالری بدست امده استفاده لازم در جهت افزایش وزن را داشته باشد.اما از ان طرف هم باید دقت داشته باشید که میزان کالری که قرار است بدن مصرف کند بیشتر از میزان کالری بدست آمده نباشد.شاید پیش خود بگویید که چگونه هر روز  میزان کالری های مصرفی و بدست امده را جمع کنیم و محاسبه کنیم و اصلا ما وقت این کار ها را نداریم.

 

ببینید ما اصلا منظورمان این نیست که شما بنشینید بروی کاغذ دو دو تا چها رتا کرده و حساب کنید که امروز چند کیلو کالری جذب و چند کیلو کالری مصرف کرده اید.این یک فرمول کلی بود که خدمتتان عرض کردیم و منظورمان این است در کلیات قضیه باید این شیوه  را رعایت کنید تا بتوانید به افزایش وزن سریع دست یابید.اما دقت داشته باشید ما داریم از افزایش وزن صحبت می کنیم و اصلا منظورمان انباشته شدن چربی ها نیست و این دو قضیه را با هم اشتباه نگیرید.در کنار یک برنامه غذایی خوب که پیشنهاد می کنیم حتما از یک مشاور تغذیه کمک بگیرید می توانید از مکمل هایی که در رابطه با افزایش وزن هستند نیز در کنار /انها استفاده کرده و این روند را سرعت ببخشید.یکی از بهترین و موثر ترین انواع مکمل هایی که برای چاقی و افزایش وزن تجویز می شود پودر گیاهی بومبا است.این مکمل با  موا تشکیل دهند گیاهی که دارد به هیچ وجه درای عوارض نبوده و از این رو می توانید براحتی در کنار برنامه غذایی خودتان از آن استفاده نمایید.ما در سایت تهران نیک یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات بومبا را در سایت قرار داده ایم تا در صورت لزوم اگر خواستید بتوانید تنها با چند کلیک اقدام به ثبت سفارش این محصول نمایید.برای خرید این کالا و رسیدن به افزایش وزن سریعمی توانید با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ نیز تماس بگیرید و به صورت تلفنی اقفدام به ثبت سفارش خود نمایید.

 

 

 

یکی دیگر از عواملی که می تواند افزایش وزن شما کمک بسشیار موثری داشته باشد این است که بدن خود را وادار به رشد کنید و در واقع باید بتوانید عضلات قسمت های مختلف را درگیر کرده و تحت فشار بگذارید تا بتوانند شروع به سوخت و ساز نمایند و در این بین اگر بتوانید منابع غنی از مواد غذایی را به بدن خود برسانید می توانید خیلی  زود شاهد افزایش وزن سریع بدنتان شوید.این همان کاری است که دقیقا ورزشکاران و مخصوصا کسانی که در حوزه پرورش اندام فعالیت می کنند انجام می دهند و با درگیر کردن عضلات خود سعی در  بزگ تر کردن انها دارند. با این روش شما هم به وزن بالایی دست خواهید یافت و هم از رشد بی رویه چربی در بدنتان جلوگیری می کنید و این یعنی می توانید به هیکلی ایده آل دست یابید.اگر بتوانید وعده های غذایی خود را نیز زیاد تر کنید  و در روز چند مرتبه به  سلول های بدن مواد مغذی برسانید قطعا کمک فراوانی به شما خواهد کرد.یک تصور غلط که همواره در میان مردم بوده این است که تنها راه افزایش وزن استفاده از چربی ها است. باید متذکر شویم که به هیچ وجه به دنبال استفاده از این روش ها نباشید چرا که در واقع  سلامتی شما به شدت به خطر خواهد افتاد و برای رسیدن به وزن بالا ممکن است بسسیاری از چیز ها را از دست دهید. به جای استفاده از این رژیم غذایی اشتباه می توانید کربوهیدارت هنا و پروتین ها که برای ساهت بافت های عضلانی بسیار نیاز هستند را در برنامه غذایی خود به مقدار بیشتری از قبل بگنجانید و در نتیجه با یک رژیم سالم غذایی می توانید شاهد افزایش وزن سریع خود در مدت کوتاهی باشید و همانطور که عرض کردیم اگر بتوانید در کنار آن از مکمل های مجاز ورزشی هم استفاده کنید می تواند تاثیر آنرا چند برابر نماید.

 

 

 

سعی کنید برای اینکه بتوانید سریع تر به وزن دلخواه خود دست یابید حتما میزان مصرف مایعات و مخصوصا آب را کمی افزایش دهید چرا که دو سوم بدن ما را آب تشکیل داده می تواند عامل بسیار مهمی در افزایش وزن ما به شمار آید.حتما گروه ویتامین ها را رد برنامه غذایی خود به صورت اختصاصی جای دهید چرا که می تواند به صورت غیر مستقیم عامل مهمی در افزایش وزن سریع شما باشد که توضیح ان بسیار مفصل و خارج از این بحث است.همیشه سعی کنید از نوشیدنی های پر کالری در طی روز استفاده کنید و به این وسیله هم  حجم مایعات خود را افزایش داده اید و هم اینکه میزان کالری زیاید به بدنتان رسانده اید.برای درست کردن یک نوشیدنی پر کالری می توانید به روش زیر عمل کنید:

 

۱) یک لیوان شیر پرچرب
۲) ۳ قاشق غذاخوری پودر شیرخشک
۳) ۲ قاشق غذاخوری بستنی
۴) ۱ قاشق شکلات مایع یا یک چهارم لیوان میوه دلخواه مثل یک عدد موز
۵) عسل یا شکر برای شیرین کردن معجون

+ نوشته شده در  جمعه بیست و چهارم مرداد 1393ساعت 10:51  توسط مهران  |  نظر بدهید

روش های افزایش وزن

مکمل افزایش وزن

 

 

از جمله مهمترین روش های افزایش وزن و رسیدن به هیکل ایده آل استفاده از انواع مکمل افزایش وزن می باشد که به وفور و با برندهای مختلف و در قیمت گوناگون در بازار یافت می شود.اما در میان این همه تنوع و وجود کالاهای غیر مجاز و تقلبی انتخاب کمی مشکل شده است,توصیه ما در مرحله اول استفاده از مکمل های گیاهی می باشد چرا که هم از قیمت فوق العاده ماسب تری برخوردار هستند و هم اینکه به هیچ وجه عوارضی که دیگر مکمل های ورزشی می توانند بروی کلیه و کبد فرد بگذارند در این نوع مکمل ها وجود ندارد.یکی از بهترین و پر فروش ترین  نوع از این مکمل های همان پودر بومبا می باشد که واقعا می تواند معجزه کرده و براحتی باعث افزایش وزن شما شود.دقت کنید که این مکمل ورزشی کاملا گیاهی بوده و از جوانه گندم و جو و نشاسته تشکیل شده است و شما می توانید در کنار برنامه غذایی خود از این پودر چاقی نیز استفاده نمایید و تاثیرات آنرا بروی بدن خود ببینید.

 

جدا از استفاده از مکمل افزایش وزن که می تواند برای شما بسیار موثر واقع شود باید قبل از هر کاری بدن خود را بهتر و علمی تر بشناسید تا بتوانید بر اساس یک برنامه کاملا علمی که سازگاری با آناتومی بدن شما دارد این راه را سریع تر و حرفه ای طی نمایید.افراد لاغر دقت نمایند که تمرینات خود را باید در زمان کمتری انجام دهند و نگذارند تا عضلات انها تحلیل رفته و دچار کوفتگی شود.همین اینکه به اندازی ای انها را تحت فشار قرار دهید و سوخت و ساز انها را بالا ببرید کفایت می کند و حال نوبت به این می رسد تا بعد از درگیر کردن عضلا  با یک برنامه غذایی خوب سوخت مصرفی عضلات را تامین نمایید و اینجاست که اگر از مکمل افزایش وزنخوب استفاده کنید می تواند این روند را تسریع بخشیده وشما خیلی زود شاهد افزایش وزن خودتان خواهید بود.باز هم تاکید می کنیم در اینجا مهمترینقش را میزان  مواد خوراکی که قرار است به بدن برسد بازی می کند و هر چقدر از خانواده کربوهیدارت ها و پروتین ها در ان بیشتر دیده شود قطعا می تواند نتیجه بهتری به همراه داشته باشد.

در ضمن عزیزانی که می خواهند اقدام به خرید پودر بومبا اصلی نمایند می توانند همین الان بروی دکمه خرید پستی زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت کنند تا در کمتر از چند روز آنرا ردب منزل خود دریافت نمایند و همچنین جهت ثبت سفارش تلفنی نیز با شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و به صورت تلفنی سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

 

 

 

یکی دیگر از عواملی که در کنار استفاده از مکمل افزایش وزن می تواند برای افزایش وزن شما مفید باشد مزان استحرات عضلات شما است. باید بتوانید به همان اندازه که انها را درگیر می کند به /انها استراحت داده تا در  نهایت آرامش بتوانند  در این فرصت شروع به رشد و بزرگ شدن نمایند.همچنین باید در رژیم غذایی خود تمام مواردی که مضر و بی فایده هستند را حذف و یا کم نمایید. مثلا بزرگترین تصور اشتباه این است که روش افزایش وزن با استفاده از چربی می باشد. باید تا جایی که می توانید این ماده مضر را در برنامه غذایی خود جای ندهید و حذف نمایید و به جای ان از منابع متنوع پروتین و کربوهیدارت ها استفاده کنید.حتما سعی کنید در طی روز چند مرتبه به اندازه کافی به بدن خود مواد غذایی برسانید و هیچ کاه نگذارید تا احساس ضعف و گرسنگی به شما دست دهد.در ضمن باید دقت کنید که هیچگاه نباید بدن شما به مکمل افزایش وزن عادت کرده چرا که اگر این گونه شود دیگر ان مکمل تاثیر خود را از دست خواهد داد  و بدن اصطلاحا اشباع می شود.باید بین دوره های مصرف مکمل فاصله بیاندازید تا به این مشکل دچار نشوید.

 

همچنین جهت  از بین رفتن روزمرگی کارها و عادت نکردن بدن به یک شیوه خاص پیشنهاد می کنیم حتما برنامه های تمرینی خود را نیز هر چند وقت یک بار تغییر دهید تا بدن به یک شیوه خاص عادت نکند.سوالی که قطعا باز هم پرشیده خواهد شد این است که آیا حتما  نیاز است تا از مکمل افزایش وزن برای رسیدن به وزن دلخواه خود استفاده کنم؟درجواب باید بگویم خیر هیچ الزامی وجود ندارد اما اگر می خواهید این روند سریع تر دنبال شود و ماندگاری بالاتری داشته باشد تنها در این صورت می توانید در کنار برنامه غذایی خود از یک مکمل استاندارد و در صورت امکان گیاهی استفاده نمایید .مکملی که ما پیشنهاد می کنیم پودر بومبا است که هم قیمت مناسب داشته و هم گیاهی می باشد.برای خرید این محصول می توانید همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sara

 خانه پیش ساخته با سازه مدرن فولادی

طراحی و محاسبه - تولید- مونتاژ سازه های فولادی گالوانیزه  با استفاده از مقاطع گالوانیزه  CEE- plus  وSIGMA-plus  با عرض 200 mm الی 350 mm و ضخامت تا 4 mm با اتصالات پیچ و مهره .
این سیستم علاوه بر کلیه مزایای سیستم های صنعتی سازی رایج ‚  شامل مزایای ویژه ذیل نیز میباشد :

1- صلبیت قابل توجه سازه همانند سازه های متداول گرم نورد وبتن آرمه
2- اعضای سازه ای مبتنی بر ستون‚ تیرهای اصلی وفرعی ومهار بندها میباشد
3- عدم محدودیت دهانه تا 8 متر بدون نیاز به خرپا
4- عدم وجود دیوارهای باربر وانعطاف پذیری هرگونه طراحی معماری
5- حجم کم قطعات سازه ای وکاهش هزینه حمل ونقل - سرعت بسیار زیاد مونتاژ
6- قابلیت استفاده از نیروهای بومی وغیر متخصص جهت نصب 
7- کلیه قطعات سازه ای در نرم افزار SAP مدل گردیده ومشتمل برآنالیز رایانه ای میباشد.

مجتمع های مسکونی و اداری تا 4 طبقه

* مجتمع های ویلایی
* مجتمع های استراحتی بین راهی
* کمپ های بزرگ مسکونی و اداری در پروژه های عمرانی
* مدارس و مراکز درمانی موقت و دائم
* ساختمانهای سریع الاحداث برای اسکان پس از حوادث غیر مترقبه
* مراکز خرید گسترده در مناطق گرمسیر
* توسعه تعداد طبقات بر روی پشت بام ساختمانهای موجود
* افزایش فوق العاده کیفیت به دلیل ساخت 90 درصدی در کارخانه
* کاهش 60 درصدی وزن مرده ساختمان نسبت به ساختمانهای سنتی
* پایداری ایده ال به هنگام زلزله به دلیل اتصالات مناسب و وزن کمتر ساختمان
* اجرای کلیه اتصالات در محل نصب به توسط پیچ و مهره و پیچ های خود رو بدون نیاز به پیش سوراخ
* ایجاد ارزش اقتصادی با کاهش زمان اجرا
*کاهش مصرف آهن
* به حداقل رسیدن نیروی انسانی مورد نیاز در کارگاه
* عدم نیاز به استفاده از ماشین آلات سنگین در کارگاه
* صرفه جویی در مصرف انرژی با رعایت کامل مقررات ملی ساختمان
* عمر مفید ساختمان 50 سال
* قابلیت جابجایی ساختمان با 20 درصد نیاز به تعویض مصالح
* قابلیت احداث در کلیه شرایط آب و هوایی به دلیل خشک بودن کارگاه اجرایی
* سهولت در تغییر پلان ساختمان
* تنوع فوق العاده در مصالح مورد استفاده در نما و نازک کاری داخلی
* عدم آلودگی محیط زیست با به حداقل رسیدن مواد دور ریز در کارگاه

این سیستم سازه ای تنها با چند ساعت آموزش برای کارگران قابل اجرا می باشد.


جهت نصب نیازی به داشتن جرثقیل نیست ولی برای تسریع هر چه بیشتر می توان از جرثقیل سبک استفاده کرد.معمول ترین شیوه اتصال برای اتصال دادن در زمان تهیه قطعات فولادی بازشوهای مورد نیاز در قطعات سازه ای تعبیه می شود تا بتوان به راحتی شبکه تاسیسات ساختمان ( مکانیکی و الکتریکی) را از داخل آنها عبور داد.

میزان آهن مصرفی در این سیستم برای سازه ساختمانهای متعارف مسکونی در حدود 3 الی 4 طبقه در حدود 25 تا 40 کیلوگرم در هر متر مربع می باشد، بطوریکه این وزن در سازه های متداول اسکلت فولادی بین 55 تا 75 کیلو گرم در هر متر مربع می باشد.

وزن مرده ساختمان در این سیستم بیش از 60% کمتر از سیستم های رایج می باشد، و این مساله موجب تقلیل نیروی جانبی ناشی از زلزله می شود، در نتیجه این سیستم برای احداث ساختمان در مناطق زلزله خیز بسیار مناسب می باشد




مطالب مفید سایت

خانه پیش ساخته
-ویلای پیش ساخته
-سوله دسته دوم

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

ویلای پیش ساخته و خانه های پیش ساخته تک آشیان فقط با سیستم LSF

طراحی و اجرای انواع ساختمانها و ویلا و خانه های پیش ساخته و سازه های پیش ساخته سبک و مقاوم در مقابل زلزله مورد تائید سازمان ملی تحقیقات مسکن با اجراء سریع ، بطوری که اجرای کامل ساختمانهای ویلائی تا سه طبقه از یکماه تا چهار ماه بصورت کلید تحویل با آخرین تکنولوژی و فناوری روز مطابق با سلیقه شما امکان پذیر میگردد.

سیستم مورد استفاده در این گروه بر مبنای سیستم LSF ( سریعترین روش در صنعت ساختمان ) که بر مبنای استاندارد های کانادا و استرالیا میباشد . این سیستم یکی از مناسبترین سیستم های ساختمانی است که امروزه در جهان مورداستفاده قرار می گیرد.

مهمترین ویژگی های ویلای پیش ساخته، خانه پیش ساخته و انواع سازه پیش ساخته 
1- سیستم سازه های فولادی سبک LSF مناسب ترین روش برای اضافه کردن یک یا دو طبقه به ساختمانها و سازه های پیش ساخته ای است که قبلا ساخته شده است زیرا: 
2- با توجه به سبک بودن مصالح مصرفی بار اضافی به سازه زیرین وارد نمی شود.
3- مشکلات و کثیف کاری بنایی سنتی که اغلب موجب بروز مشکل و نارضایتی ساکنین واحدهای زیرین می گردد وجود ندارد.
4- زمان اجرا بسیار کوتاه و سریع خواهد بود.
5- پس از اجرای نما، نمای طبقه اضافه شده با سایر طبقات زیرین کاملا یکسان و یکدست خواهد بود.
6- با اجرای یک سقف زیبا می توان شکوه خاصی به کل سازه پیش ساخته بخشید.
7- کلیه الزامات استانداردهای مربوط به کانکس ، خانه پیش ساخته، ویلای پیش ساخته و انواع سازه پیش ساخته برآورده میگردد. 
مهندسین مجرب تک آشیان با به کار بردن پارامترها و استانداردهای جهانی در طراحی و ساخت انواع خانه پیش ساخته ، ویلای پیش ساخته و سازه های پیش ساخته، سرپناه ایمن و راحتی را با هزینه کم و قیمت مناسب فراهم می آورند.
تک آشیان جهت کسب رضاین و اطمینان مشتریان، سازه های پیش ساخته خود را گارانتی کرده و خدمات پس از فروش طولانی مدت ارائه می دهد.
سیستم سازه های فولادی سبک LSF مناسب ترین روش برای سازه های پیش ساخته در مناطق مختلف است زیرا:
1- مزیت اصلی این سیستم سرعت قابل ملاحظه در اجرای آن میباشد به نحوی که مدت زمان اجرای یک واحد سازه های پیش ساخته بصورت تمام شده حدود 60 روز کاری بر آورد میگردد.
2- در این سیستم اجزا سازه ای، با اتصالات پیچی به هم متصل شده و تشکیل یک سیستم یکپارچه ساختمانی مقاوم در برابرزلزله را می دهد.
3-با اجرای سقف با طرحهای جذاب و پوشش با پنلهای زیبا می توان جلوه خاصی به سازه های پیش ساخته بخشید.
4- با توجه به این که جنس تمام پروفیلها گالوانیزه است سازه های پیش ساخته در برابر خوردگی و زنگ زدگی بخصوص در هوای شرجی مثل نواحی شمالی و جنوبی کشور بسیار مقاوم خواهد بود.
5-عایقهای صوتی موجود در این سیستم موجب کاهش چشمگیر انتقال اصوات محیطی به داخل سازه های پیش ساخته و در نتیجه فراهم شدن بالاترین میزان آرامش و راحتی در فضای داخلی می گردد.
6- تمام مصالح مصرفی در این سیستم دارای مقاومت بالا در برابر آتش می باشد.
7- به دلیل استفاده از مصالح پیش ساخته و کوتاه بودن زمان نصب و حمل و نقل کم حجم، امکان ساخت سازه های پیش ساخته در دورترین مکانهای کوهستانی و جنگلی فراهم می گردد.


سیستم سازه های فولادی سبک LSF ، 
یک سیستم سازه ای پیشرفته است که در انواع ساخت و سازها مانند خانه های ویلایی، ساختمانهای مسکونی، کانکس ، خانه پیش ساخته، ویلای پیش ساخته و انواع سازه پیش ساخته ، اداری و صنعتی یک تا سه طبقه، هتل ها و هتل آپارتمانها، ساختمانهای مدارس و دانشگاهی، رستورانها و .... دارای کاربرد می باشد. در این سیستم اجزا سازه ای، با اتصالات پیچی به هم متصل شده و تشکیل یک سیستم یکپارچه ساختمانی مقاوم در برابر باد، زلزله، برف و ... را می دهد.
مهندسین مجرب تک آشیان با به کار بردن پارامترها و استانداردهای جهانی در طراحی و ساخت انواع خانه پیش ساخته ، ویلای پیش ساخته و سازه های پیش ساخته، سرپناه ایمن و راحتی را با هزینه کم و قیمت مناسب فراهم می آورند.

تک آشیان جهت کسب رضایت و اطمینان مشتریان، سازه های پیش ساخته خود را گارانتی کرده و خدمات پس از فروش طولانی مدت ارائه می دهد.

ویژگیهای ویلا و سازه پیش ساخته فلزی سبک با نمای سنگ و شیشه
ویلا و خانه پیش ساخته فلزی سبک با نمای سنگ و شیشه:
1. سازه فلزی با نمای سنگ باربر بوده و از سه لایه تشکیل شده است.
2. سازگاری مواد و مصالح با شرایط اقلیمی مناطق مختلف ایران.
3. عدم استفاده از موادی که برای سلامتی انسان مضر باشد.
4. در این سازه هیچگونه محدودیت طراحی وجود ندارد.
5. عایق در برابر سرما ـ گرما ـ رطوبت و صوت
6. قابلیت اجرای سازه از یک الی سه طبقه
7. اسکلت فلزی در کارخانه آماده می شود.
8. مقاوم در برابر زلزله ، بلایای طبیعی
9. مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید
10. جدار بیرونی از سنگ یا شیشه
11. حداقل عمر سازه هشتاد سال
12. صرفه جویی در مصرف انرژی
13. مقاومت در برابر آتش سوزی
14. سهولت در اجرای تاسیسات
15. جدار داخل از گچ برگ یا pvc
16. دقت ، سرعت و کیفیت بالا
17. نصب سریع و حمل آسان
18. کاهش هزینه تمام شده
19. سازگار با محیط زیست
20. جدار وسط از یونولیت
21. قابلیت دمونتاژ
22. سازه پیش ساخته سبک
23. مشخصات فنی سازه پیش ساخته 
24. - ابعاد: بر اساس پلان مورد تایید کارفرما که به پیوست تقدیم میگردد. 
25. - اسکلت: اتصالات اسکلت فلزی سازه پیش ساخته از نوع جوش ممتد با الکترود پارس همراه با اجرای ضدزنگ به ضخامت 40میکرون به تمام نقاط که به صورت مدولار صورت میگیرد. 
26. - نمای خارجی سازه پیش ساخته: بر اساس انتخاب کارفرما از فایبر سمنت طرح دار و یا ساده - PVC - سنگ - کامپوزیت و ....
27. -بدنه سازه پیش ساخته: از جنس سیمان مسلح
28. - سقف سازه پیش ساخته : ورق با رنگ الکترو استاتیک طرح سفال، ساندویچ پانل، اندولین، 
29. - نمای داخلی سازه پیش ساخته: از تایـل پی وی سـی، ام دی اف، ام دی اف دو جـداره، تایـل گچـی(کناف)، فایبر گلاس، انواع پوششهای سلولزی
30. -کف سازه پیش ساخته: سوییت مـورد نظر با شبکه فلزی وکفسازی طبق محاسبات وکاربری مورد نیاز.
31. کف نهائی به وسیله کف پوش یا سرامیک نصب میشود.
32. سیستم روشنایی سازه پیش ساخته: سیستمـهای روشنـائی و نور پردازی بر اساس پلان اجرایی، سیستم ایمـنی و سنسور آشکارساز حریق و دود و سیم کشی نمره 4 استاندارد .
33. درب و پنجره سازه پیش ساخته : درب ورودی به ارتفاع 2m از جنس آلومینیوم ، چوب و یا آهن (ضد سرقت) همراه با یراق آلات مرغوب و پنجره به ارتفاع 1.20 از جنس آلومینیوم با پروفیل سنگین، آهن , UPVC به صورت تک جداره و دو جداره. 
34. - عایق سقف سازه پیش ساخته : متناسب با شرایط آب و هوای محل اجرا از چندین لایه عایق استفاده میگردد.
35. سیستم لوله کشی و شیرآلات سازه پیش ساخته: لوله ی پلی اتیلن استاندارد بصورت توکار و شیرآلات اهرمی استاندارد
36. - آشپزخانه سازه پیش ساخته : با استفاده از کابینت MDF با طرح موجود در پلان مورد تایید همراه با لوله کشی و شیرآلات و سینک 
37. رنگ آمیزی: از نوع رنگ اکرلیک و رنگ الکترو استاتیک
38. مدت ضمانت سازه پیش ساخته : 5 سال

مهندسین مجرب تک آشیان با به کار بردن پارامترها و استانداردهای جهانی در طراحی و ساخت انواع خانه پیش ساخته ، ویلای پیش ساخته و سازه های پیش ساخته، سرپناه ایمن و راحتی را با هزینه کم و قیمت مناسب فراهم می آورند.







مطالب مفید سایت

خانه پیش ساخته
-ویلای پیش ساخته
-سوله دسته دوم

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

 

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.

 

 

ویلای پیش ساخته

 



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sara

 

چاقو تیز کن

 

یک از مهم ترین محصولاتی که شاید نیاز هر کد بانو باشد و لازم است که در هر آشپزخانه  موجود باشد چاقو تیز کن می باشد.بر همین اساس ما یک محصول بسیار پر کاربرد و واقعا با کیفیت را انتخاب و در فروشگاه سامان خرید قرار داده ایم.چاقو تیز کن جادویی با کیفیتی فوق العاده در عرض تنها چند دقیقه تمامی چاقو های شما را  تا حد ممکن تیز کرده و تحویل شما می دهد.شما با استفاده از این چاقو تیز کن براحتی می توانید در هر لحظه که خواستید تنها د رعض چند دقیقه کلیه چاقوهای منزل را مانند روز اول تیز و برنده کنید.با وجود چنین محصولی دیگر نیاز نیست تا هزینه های اضافی برای تیز کردن چاقوهای منزل دهید. تا سالیان سال با استفاده از این دستگاه براحتی و توسط خودتان این کار را می توانید انجام دهید.همین الان می توانید جهت تهیه این چاقو تیز کن با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و  درخواست خود را ثبت نمایید و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت کنید.

 

 

 

 

کار با این چاقو تیز کن بسیار راحت و بدون دردسر می باشد و از این پس بدون نیاز به صرف هزینه های سنگین جهت این امر تنها با چند دقیقه کار با این دستگاه می توانید به مانند روز اول با چاقوی خود کار نمایید.کافیست جهت تهیه این محصول بروی دکمه خرید اینترنتی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.اگر به دنبال خرید چاقو تیز کن هستید قطعا محصول فوق می تواند انتخابی بسیار مناسب جهت این کار باشد.شما می توانید چاقو تیز کن را فیکس کرده و بروی سطح مورد نظر ثابت کنید تا هنگام کار تکان نخورد.
با این محصول علاوه بر چاقو هر چیز دیگر مانند قیچی و انبر را نیز می توانید تیز و برنده نمایید.

 

 

 

 

اگر به فکر خرید یک هدیه شیک و منحصر به فرد هستید و دوست دارید تا واقعا همسرتان از هدیه شما خوشحال شود ما پیشنهاد می کنیم برای او یک چاقو تیز کن تهیه کنید. خانم ها همیشه دوست دارند تا لوازم آشپزخانه خود را مجهز و تکمیل نمایند و شما در این امر می توانید قدیم مثبت برداشته و او را شگفت زده نمایید.محصولی که قیمت تمام شده ان مقرون به صرفه بوده و از کارایی بالایی نیز برخوردار است.دقت کنید که نمونه های مشابه این چاقو تیز کن بسیار در بازار یافت می شوند اما محصول فوق با نهایت دقت و بالاترین کیفیت می تواند این عمل را برایتان انجام دهد.هیچ گاه از فروشگاه های متفرقه و غیر معتبر اقدام به تهیه لوازم خانگی نکنید چرا که ممکن است کالاهای تقلبی و درجه دوم را به شما بفروشند.

 

 

 

 

 

 

ما در فروشگاه سامان خرید به شما این اطمینان را می دهیم که چاقو تیز کن ارائه شده دارای بالاترین کیفیت بوده و با گارانتی ۱۰۰۵ معتبر خدمتتان ارسال خواهد شد. اگر در حین ارسال اتفاقی برای محصول شما رخ دهد حتما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.کار با این وسیله بسیار راحت بوده و خحپحتی خود خانم خانه نیز بدون کمک شما می تواند براحتی اقادام به تیز کردن چاقوهای منزل نماید.کافیست چند دقیهق زمان بگذارید تا چاقوهای شما مانند روز اول تیز و برنده شوند.برای سفارش این محصول مهم نیست که در کجای کشور هستید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را تکمیل نمایید و بعد از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت کنید. شما وجه کالا را می بایست به مامور پست بپردازید.از این پس سبزیجات و گوشت ها را در یک چشم به هم زدن مانند چاقوهای قصابی می توانید تکه تکه و خرد نموده و در وقت و زمان و انرژی خود صرفه جویی نمایید.

 

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

 

بازیابی شماره های سیم کارت

خرید پستی لیزر سبز 

گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ

خرید ساپورت زنانه

عینک شنا

بند کفش نئون

+ نوشته شده در  سه شنبه هفتم مرداد 1393ساعت 16:20  توسط مهران  |  نظر بدهید

دستگیره خرید

 

اگر شما هم به هنگام خرید معمولا دست تنها هستید و حمل محصولات خریداری شده به تنهایی برایتان کاری دشوار و سخت است ما استفاده از دستگیره آسان خرید را به شما پیشنهاد می کنیم.همراه با این دستگیره از این پس براحتی و به تنهایی به خرید بروید و تعداد زیادی پلاستکی های خرید را تنها با ککمک همین دستگیره حمل کنید و دیگر احساس خستگی نکنید.شما با وجود دستگیره خرید در هنگام خرید می توانید به صورت همزمان چندین کیسه را حمل نمایید و نگران دستان خود و فشاری های ناشی از سنگینی بار بروی آنها نباشید.این محصول می تواند تا وزن ۲۵ کیلوگرم را براحتی برای شما تبدیل به چند کیلو کرده و به آسانی آنرا حمل کنید.

 

 


دستگیره آسان خرید با طراحی آرگو دینامیک و منحصر به فرد خودش باعث می شود که اکثر فشار بار  بروی دستان شما نباشد و همین امر موجب می شود تا براحتی انها را حمل کنید.ما در فروشگاه سامان خرید برای علاقه مندان به خرید دستگیره آسان خرید امکان تهیه انرا به ثورت اینترنتی فراهم کرده ایم.کافیست تا همین الان دکمه خرید اینترنتی را کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.میزان وزن محصولاتی که با این دستگیره می توانید جا به جا کنید تا ۲۵ کیلو گرم بوده و از این بایت هیچ نگرانی نخواهید داشت.از این پس دیگر اسیب رسیدن به انگشتان دست خود نباشید چرا که با دستگیره خرید اسان براحتی و بدون اینکه فشار مستقیم بار بروی دستان شما باشد می توانید انها را در مسافت های طولانی و بدون خستگی حمل نمایید.همین برای سفارش دستگیره خرید می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید و یا از طریق سایت و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را تکمیل نمایید.

 

 

 

 


از خصوصیات و ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
دسته نرم
حمل ونقل آسان
استحکام بالا
طول عمر بالا قفل زبانه
صرفه جویی در زمان برای حمل کیسه ها
با وجود این دستگیره در هر منزل دیگر هم در زمان و هم در انرزی خود صرفه جویی خواهید کرد و می تواند به عنوان یار کمکی شما در خرید هایتان همیشه در کنارتان باشد.مهم نیست در کجای کشور هستید. در هر کجا که باشید ما در طرف کمتر از چند روز دستگیره خرید را به ادرس شما ارسال خواهیم کرد و می توانید آنرا از مامور پست تحویل گرفته و سپس وجه کالا را بپردازید.این محصول در رنگ بندی های مختلفی وجود دارد و اگر شما رنگ خاصی را مد نظر دارید حتما هنگام ثبت سفارش به این موضوع اشاره کنید.این محصول می تواند به عنوان یک هدیه بسیار کاربردی و مفید برای مادران و خانم های خانه باشد تا از این پس اگر حتی مرد خانه نبود خودشان به تنهایی و البته با کمک دستگیره خرید بتوانند خرید های خود را انجام داده و انها را تا درب منزل حمل نمایند.

 

 

 

 

متاسفانه مشاهده شده است که برخی از فروشگاه ها  به جای استفاده از دستگیره خرید اورجینال محصولی بی کیفیت و تقلبی را در حال عرضه به مشتریان هستند که اولا اصلا توانایی حمل ۲۵ کیلوگرم بار را ندارد و دوم اینکهخ هر لحظه در هنگام کار احساس می کنید دستگیره در حال شکستن و خراب شدن است.پس دقت کنید تنها به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به دنبال کالاهای بی کیفیت و درجه دوم نروید.شما اگر این محصول را از فروشگاه سامان خرید تهیه کنید ما انرا به صورت  گارانتی برایتان ارسال خواهیم کرد و اگر درحین ارسال باری کالای شما اتفاقی رخ دهد به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم نمود.

 

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

 

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس

قیمت چای ساز

گیرنده دیجیتال

مروارید عشق

زبان نصرت 

بازیابی  اطلاعات سیم کارت

+ نوشته شده در  سه شنبه هفتم مرداد 1393ساعت 16:20  توسط مهران  |  نظر بدهید

ظروف نانو

 

اگر به دنبال راهی برای نگه داشتن غذا به مدت طولانی تری می باشید ما استفاده از ظرف غذای نانو را به شما توصیه می کنیم.اینظرف عذا  در واقع با جذب گاز های تولید شده توسط مواد خوراکی باعث عدم فاسد شدن انها شده و با همین خاصیت تا مدت های طولانی می تواند از مواد خوراکی فاسد شدنی شما محافظت نماید.شما کافیست تا غذای مورد نظر خود را در درون این ظرف ریخته و درب انرا محکم ببندید و دیگر نگران زود فاسد شدن و خراب شدن ان نباشید چرا که شما از ظروف نانو نگه دارنده غذا استفاده کرده اید.این محصول به صورت ۱۰ تکه بوده و در انواع  و اندازه های مختلف طراحی شده است تا شما بتوانید تمام نیازهای خوراکی خود را در درون آنها جای دهید.

 


ما این محصول بی نظیر را در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان قرار داده ایم و براحتی همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید اینترنتی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.ظرف نانو به هیچ وجه نور را از خود عبور نمی دهد و ضد میکروب و ضد باکتری نیز می باشد و همین خاصیت باعث می شود تا بوی مواد غذایی در یخچال پخش نشود.این محصول به راحتی جمع آوری می شود یعنی درون همدیگر قرار گرفته و وقتی به آنها نیاز ندارید فضای کمی اشغال می کنند. قابلیت استفاده در یخچال و مایکروفر. ست کامل ۱۰ تیکه محصول شامل ۵ عدد ظرف و ۵ عدد درب با کیفیت بالا می باشد.برای خرید تلفنی ظروف نانو می توانید همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.

با وجود ظروف نانو دیگر نگران خرابی و فاسد شدن سریع غذاهای خود نخواهید بود و می توانید مدت های وطلانی تری با چنین ظروفی از مواد خوراکی خود استفاده کنید.اگر دوست دارید تا همیشه لذت خوردن غدای تاره را حس کنید تنها راه ان نگه داری در ظروف نانو می باشد تا طروات و شادابی غذا حفظ شود.کافیست تا همین الان سفارش خود را ثبت نمایدی و در عرض چند روز آنرا درب منزل  دریافت کرده و سپس وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

 

 

 

 

 


شما بعد از استفاده از این ظرف مخصوص براحتی می توانید انرا بشویید و برای دفعات بعد نیز استفاده نمایید.با نگه داری  مواد خوراکی فاسد شدنی خود در این ظرف هم علاوه بر ماندگاری طولانی تر باعث می شوید تا ویتامین های ان نیز از بین نرفته و حفظ شوند و هر زمان که مجددا خواستید از ان غذا استفاده کنید دوباره حس تازگی ان برایتان زنده خواهد شد و اصلا طعم و مزه غذای مانده و قدیمی را نخواهد داد.از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه شیک و یه یادماندنی برای همسر و یا مادرتان استفاده کنید. از این پس با وجود ظروف نانو در آشپزخانه شما  دیگر خبری از فاسد شدن و دور ریختن غذاهای باقیمانده نخواهد بود.دقت کنید که نمونه مشابه همین محصول در دیگر فروشگاه ها با قیمتی ارزان تر اما کیفیتی به مراتب پایین تر در حال فروش هستند و نباید تنها به خاطر چند هزار تومان ارزان تر دست به خرید کالاهای متفرقه و درجه دوم باشید.

وجود ظروف نانو بی کیفیت باعث می شود تا  نتوانید از مواد خوراکی فاسد شدنی به مدت زمان طولانی مراقبت نمایید و در واقع عملا پول خود را با خرید کالاهای بی کیفیت دور خواهید ریخت.ما در فروشگاه سامان خرید کیفیت ارائه شده ظروف نانو خود را تضمین کرده و به شما این اطمینان را می دهیم که محصول فوق از جنس بسیا رمرغوب و خوبی برخوردار است.در ضمن در حین ارسال چنانچه مشکلی برای کالای شما رخ دهد ما آنرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم نمود.

 

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

 

 ژل افزایش دهنده قد

ماشین ریش تراش فیلیپس

خرید کیف آلوما والت

دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه اب 

درمان خر و پف

+ نوشته شده در  سه شنبه هفتم مرداد 1393ساعت 16:19  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

 

یکی از لوازمی که این روز ها شاید نیاز باشد که در خانه ای نصب و راه اندازی شود دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد.وجود چنین دستگاه های در منزل کمک بسیاری در ارتقا سلامت افراد خانواده کرده و می تواند از بروز بسیاری از بیماری ها در آینده جلوگیری نماید.دستگاه تصفیه آب موجود در سایت ما براحتی بروی شیر اب نصب شده و در دو مرحله آب را تصفیه می کند.
در مرحله اول با استفاده از کارتریج سرامیکی موجود در دستگاه عمل تصفیه انجام می شود و در مرحله دوم با استفاده از فیلتر نانو که در این محصول تعبیه شده است مجدداد عمل تصفیه انجام می شود تا در نهایت برای مصرف کنندگان ابی کاملا تصفیه شده و بدون املاح مضر را تحویل دهد.شما با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی فوق می توانید از این پس با خیال راحت آبی کاملا سالم و بدون املاح سمی بنوشید.آیا می دانید همین کلر زنی در آب آنقدر که سود و منفعت داشته باشد بیشتر ضرر دارد؟ کلر ماده سمی است که استفاده از آن در آب باعث بروز بیماری های گوناگونی شده است.از جمله همین سرطان که این روزها می بینم چقدر شایعه شده و از پیر و جوان همه گرفتار آن هستند.

 

 

 

آب بر بدن ما محیط است و این بدان معنا است که چون  بیش از دو سوم بدن ما را آب فرا گرفته پس می تواند تاثیرات مثبت و یا منفی بر نحوه زندگی و عملکرد ما داشته باشد. حال اگر بتوانید با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آبی کاملا تصفیه شده و سالم را در منزل ایجاد کنید و از آن آب برای تهیه غذاها و آشامیدن بنوشیدی قطعا تاثیرات ان را در زندگی خود در مدتی کوتاه خواهید دید.این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی نانو می تواند در نهایت آبی سالم و بدون املاح را به شما هدیه دهد.

 

 

فیلتر دستگاه را قابلیت تصفیه تا ۱۰۰۰۰ لیتر را دارا بوده و بدون هیچ مشکلی این کار را انجام می دهد.برا ی نصب و راه اندازی این محصول نیاز به هیچ گونه تخصص خاصی ندارید و براحتی می توانید در عرض چند دقیقه انرا بروی هر شیر اب نصب و استفاده نمایید.
ما در فروشگاه سامان خرید برای رفاه حال مشتریان خود امکان خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید براحتی آنرا سفارش داده و بعد از  دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.در ساخت این دستگاه سعی شده است تا از هر گونه مواد شیمیایی و مضر جلوگیری شود و به جای آن از مواد طبیعی و گیاهی به کار گرفته شودتا با بهترین کیفیت موجود آبی بدون املاح و مواد مضر را به مصرف کننده تحویل دهد.

 

 

 

 

طریقه نصب این دستگاه بسیار سالده بوده و در عرض چند دقیقه می توانید آنرا بروی شیر آب منزل خود نصب نمایید.شما اگر مایل هستید علاوه بر امکان خرید در از درون سایت می توانید با تماس تلفنی با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.ما محصولی که برای شما ارسال می کنیم کاملا تضمین شده و تست شده است و اگر در حین ارسال نیز برای آن اتفاقی بیافتد به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

هم اکنون بسیاری از افراد که از مضرات آب املاح دار و کلر مطلع شده اند در اولین اقدام  خود یکی از این دستگاه ها را تهیه ودر منل نصب کرده اند شما نیز اگر می خواهید دوباره نشاط و سرزندگی دوران جوانی خود را بدست آورید و طراوات تازه ای به جسم و جان خود ببخشید پیشنهاد ما تنها خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد. یک بار هزینه ای اندک نمایید اما تاثیرات آن را  که ارزشش بیش از چندین برابر هزینه ای که کرده اید را در زندگی خود به وضوح خواهید دید.

 

 

 

 

 

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

 

 ژل افزایش دهنده قد

ماشین ریش تراش فیلیپس

خرید کیف آلوما والت

دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه اب 

درمان خر و پف

+ نوشته شده در  سه شنبه هفتم مرداد 1393ساعت 16:19  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید چای ساز

 

اگر دوست دارید تا طعم واقعی چای را بچشید و هر لحظه که اراده کردید چای شما اماده باشد ما به شما خرید چای ساز همراه را توصیه می کنیم.این چای ساز در عرض چند ثانیه طرز باور نکردنی اب را جوش می اورد و براحتی در یک چشم بر هم زدن می توانید اب جوش را بروی چای خشک خود ریخته و در قسمت مخصوص دستگاه بگذارید تا دم بکشد.
چای ساز فوری یکی از جدیدترین محصولاتی است که به دلیل کارایی بالای ان برای خانواده واقعا مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و فروش خوبی تا بدین لحظه داشته است.ما در فروشگاه سامان خرید برای رفاه حال شما خریداران این محصول امکان خرید اینترنتی انرا فراهم کرده ایم و همین الان می توانید براحتی چای ساز همراه خود را سفراش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

کافیست تا تنها چند دقیقه این دستگاه را به برق شهری متصل کرده خواهید دی که در یک چشم بر هم زدن آب درون ان جوش شده و می توانید در سریع ترین زمان ممکن چای و قهوه خود را دم کنید. این دستگاه در زمانی که بدون اطلاع برای شما مهمان می آید می تواند بسیار مفید و بدرد بخور باشد و در عرض  کمترین زمان ممکن برای شما چای و قهوه را دم کند..پس داشتن یک چای ساز با کیفیت عالی در هر منزل لازم و ضروری به نظر می رسد.یک قهوه خوشمزه و یک چای لذت بخش در انتظار شما می باشد.شما هر زمان که اراده کنید تنها د رعرض کمتر از یک دقیقه می توانید آب را توسط این دستگاه جوش کنید و براحتی چای خود را دم کرده و در وقت نیز صرفه جویی نمایید.

 


این چای ساز به برق شهری متصل شده و دارای المنت های فوق العاده قدرتمندی است که در عرض چند ثانیه آب را کاملا به نقطه جوش خواهد رساند.از نظر حمل و نقل ان بسیار خوش دست و کم حجم بوده و براحتی در همه جا قابل حمل و استفاده می باشد.این دستگاه دارای یک قاشق پلاستیکی مخصوص بوده و از جنس بدنه نشکن و محکمی تشکیل شده است.
برا استفاده صحیح از این دستگاه به صورت زیر عمل نمایید:
مخزن دستگاه را به اندازه مورد نیاز از آب پر کرده و چای ساز را روشن کنید پس از ۲۰ ثانیه آن را از برق جدا نمایید آب جوش شما آماده است.می توانید از آن برای تهیه چای،قهوه،نسکافه و … استفاده نمایید.همچنین به دلیل اینکه حجم این دستگاه کم است و براحتی قابل حمل و نقل بوده از این رو به ان چای ساز همراه نیز گفته می شود و می توانید در مسافرت ها و در جاهایی که دسترسی به برق دارید آنرا همراه خود بیاورید.

ما محصول فوق ار با کیفیت بالا و به صورت ۱۰۰% تضمینی به شما عرضه می کنمی و می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی اقدام به ثبت سفار خود نموده و یا با تماس تلفنی با شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸  سفارش خود را به همکاران ما بگویید.کالای فوق دارای گارانتی می باشد و چنانچه در حین ارسال اتفاقی برای آن رخ دهد ما آنرا به صورت رایگان تعویض خواهیم کرد.

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

 

گن لاغری زنانه

ماساژور گردن

ژل افزایش قد

تی شرت لاغری مردانه

شلوار ساپورت

جوراب ساپورت زنانه 

+ نوشته شده در  سه شنبه هفتم مرداد 1393ساعت 16:18  توسط مهران  |  نظر بدهید

آبمیوه گیری دستی

 

اگر به دنبال وسیله ای برای آب گرفت لیمو های تازه خود هستید و دوست دارید تا از شر آب میوه گیری های قدیم راحت شوید ما به شما خرید آبمیوه گیری دستی را پیشنهاد می دهیم.این دستگاه که  در تصاویر هم مشاهده می کنید دارای قدرت بسیار بالایی در آب گرفت انواع لیمو و سایر میوه جات دیگر بوده و در عرض چند دقیقه می تواند اب میوه تازه را به شما عرضه کند.همچنین از این دستگاه می توانید برای اب گرفتن انواع مرکبات دیگر مانند پرتقال-گریپ فروت و… استفاده نموده و از ان لذت ببرید.فکرش رو کنید در جایی هستید که دسترسی به برق ندارید پس بهترین وسیله ممکن  برای گرفتن آب میوه همین دستگاه می باشد. در یک چشم به هم زدن می توانید آبمویه ای تازه و سالم را میل نمایید.

 

 


از این دستگاه براحتی برای گرفتن آب انواع مرکبات همچون لیمو می توانید استفاده نموده و به جای تلف کردن وقت و هزینه خود با کمک این محصول خیلی زود به آن چیزی که می خواهید دست یابید. در واقع آبمیوه گیری دستیوسیله ای است که بیشتر به در مسافرت ها و مکان هایی می خورد که شاید دسترسی به برق نداشته باشید و در عوض با کمک این دستگاه براحتی و بدون هیچ گونه دردسری می توانید آب میوه ای تازه و سالم را تولید و بنوشید.
ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خرید اینترنتی این دستگاه آبمیوه گیری دستی را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید براحتی ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.برای استفاده از این آب لیمو گیری باید  ابتدا لیمو را از وسط به دو نیم کرده و هر نصفه را به صورت جدا گانه در داخل دستگاه گذاشته و دسته انرا فشار دهید و خواهید دید که چقدر راحت اب میوه گرفته خواهد شد.کلا استفاده از این دستگاه نیاز به اموزش خاصی نداشته و براحتی می توانید از ان استفاده نمایید.

 

 

 


آبمیوه گیری دستی
 وسیله ای است که در آشپزخانه بسیار به کارتان می آید و سرعت کار شما را بالا می برد.همین الان می توانید برای دادن یک هدیه به همسرتان از این دستگاه استفاده کرده و او را شگفت زده کنید و از این پس همیشه درخانه از آبلیموی تازه استفاده نمایید و لذت ببرید.اگر دوست دارید تا در کمتر از چند روز محصول فوق را از فروشگاه سامان خرید دریافت نمایید کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را بیان نمایید.از این دستگاه می توانید به عنوان یک هدیه نیز برای همسر و یا مادرتان استفاده نمایدی و موجب خوشحالی انها شوید.قیمتی ماسب به همراه کارایی بالای این محصول باعث شده تا بسیاری از افراد در فکر تهیه و خرید چنینی آبمیوه گیری در منزل خود باشند.

 

نحوه کار با این آبمیوه گیری دستی بسیار راحت و ساده می باشد و یم توانید  طبق تصاویر میوه هایی همچون لیمو و پرتقال را  خرد کرد و در محل مورد نظر در درون دستگاه قرار دهید حال کافیست تا یک فشار کوچک به دسته های ان بیاورید خواهید دید تا اخرین قطره ان میوه را برایتان آب خواهد گرفت و این کار را در یک چشم بر هم زدن برایتان انجام می دهد.خانم بدون  کمک هیچ کس و به تنهایی می توانند با کمک این محصول آبمیوه خوشمزه و تازه ای را برای همسر خود فراهم نمایند. شاید استفاده از این دستگاه با توجه به گران بودن پول برق و سر وصدای آبمیوه گیری های برقی به صرفه تر و راحت تر هم باشد.با خرید از فروشگاه سامان خرید ما کیفیت و سالم بودن انرا برایتان تضمین خواهیم کرد و چناچنه در حین ارسال اتفاقی برای دستگاه رخ دهد می توانید به اعلام نموده و دستگاه جدید را به صورت رایگان برایتان ارسال خواهیم کرد.همکاران ما در سامان خرید اماده پاسخگویی به نظرات و انتقادات شما عزیزان هستند.

 

محصولات مرتبط موجود در فروشگاه سامان خرید

 

گردنبند کریستال

خرید گردنبند love

خرید مروارید عشق

mp3 player طرح آی پاد

بیگودی جادویی مجیک

شانه جادویی



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sara

خرید شارژایرانسل

 

روزی روزگاری برای خرید شارژایرانسل باید حتما به یک مغازه مراجعه می کردید و حتما هم باید جز نمایندگان ایرانسل می بود تا بتوانید اگر شارژ موجود داشته باشد یکی خریداری کرده و انراب رای خط خود استفاده کنید. تازه بعضی اوقات که می خواستید برچسب امنیتی را خراش دهید تا به رمز کارت دست یابید آنقدر با عجله این کار را می کردید که رمز هم از بین می رفت و تازه مشکلات شما شروع می شد و می بایست حالا برای خرید شارژایرانسل حتما به شماره پشتیبانی ایرانسل زنگ زده و یا کلا بی خیال ان کارت شارز می شدید.


با گذشت زمان یواش یواش با پیشرفت سخت افزاری و نرم افزاری که در این زمینه اپراتور ایرانسل صورت داد روش های خرید شارژایرانسل را نیز افزایش داد و تا به امروز که در خدمت شما هستیم آنقدر روش های تهیه شارز افزایش یافته و درای تنوع است که دیگر حتی نیاز نیست از اتاق خواب خود بیرون بیایید و تنها با در اختیار داشتن یک خط تلفن می توانید اقدام به خرید شارژایرانسل نمایید.بر همین اساس نماینده رسمی ایرانسل یعنی سایت ام تی ان 24 نیز در این راستا اقدام به خدمات فروش شارز به صورت اینترنتی نموده و در واقع محیط امن و مناسبی را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا در ساعاتی که در فضای نت مشغول هستید اگر نیاز به خرید شارژایرانسل داشتید در یک لحظه به سایت مراجعه کرده و انچه که نیاز دارید تا تهیه کنید.
شما با مراجعه به سایت ما متوجه خواهید شد که علاوه بر خدمات اپراتور ایرانسل که ارائه می دهیم خدماتی همچون فروش شارز همراه اول و تالیا و رایتل را نیز ارائه می دهیم تا از این طریق توانسته باشیم سطح بیشتری از نیزا های شما را پوشش دهیم.همچنین شما با دو روش می توانید اقدام به خرید شارژایرانسل نمایید. یکی روش معمولی است که وارد شده شماره تلفن خود را می زنید و بعد مشخصات بانکی و بعد از پرداخت یک یوزر و پسورد دریافت خواهید کرد. اما در روش مستقیم که به شارز الکترونیکی نیز معروف است شما بعد از خرید به صورت مستقیی و بدون نیاز به وارد کردن رمز و پین خط خود را شارز کرده اید.


خرید شارژایرانسل با این روش هم می تواند سریع تر انجام شود و هم اینکه می توانید سایر خطوط ایرانسل دیگر را بدون نیاز به دسترس بودن و در اختیار داشتن خطشان شارز نمایید.ام تی ان 24 سعی نموده همیشه با ارئه به روز ترین و جدیدترین خدمات توانسته باشد نیازهای شما را در این زمینه جبران نماید.یکی دیگر از خدمات نوینی که ما در حال ارائه ان هستیم خدمات پرداخت قبض است. شما براحتی می توانید اقدام به پرداخت قبوض اب و تلفن گاز و برق خود نمایید و بدون نیاز به خارج شدن از منزل و مراجعه به بانک در عرض چند ثانیه تمام قبوض خود را بپردازید.ما سعی کرده ایم تا جدا از بحث خرید شارژایرانسل خدمات نوین دیگری را به شما ارائه دهیم مثلا یکی از این خدمات عبارتس از تهیه آنتی ویروس اورجینال. شما براحتی می توانید از سایت ما اقدام به خرید یک آنتی ویروس اصل نمایید.


در کنار خدماتی که ارائه می دهیم پشتیبانی سایت به صورت 24 ساعته در کنار شما خواهد بود تا به هر جهت اگر در هنگام خرید و یا دیگر قسمت ها دچار مشکل شدید در عرض چند ثانیه مشکل خود را در میان گذاشته و آنرا بر طرف نمایید.ام تی ان 24 به عنوان نماینده رسمی ایرانسل سعی کرده است تا محیطی امن و آسوده را برای شما بازدید کنندگان به وجود آورد تا در کمال آرامش بتوانید اقدام به تهیه شارژ مورد نظر خود نمایید.همچنین فرصت طلایی را برای شما فراهم کردیم تا علاوه بر امکان خرید شارز بتوانید در قرعه کشی بزرگ سایت هم شرکت کرده و امکان برنده شدن یکی از جوایز بزرگ ما را داشته باشید.

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه هشتم مرداد 1393ساعت 16:45  توسط مهران  |  نظر بدهید

مفتخر هستیم اعلام کنیم

خرید کارت شارژ ایرانسل

 

مفتخر هستیم اعلام کنیم که سایت ام تی ان 24 به عنوان یکی از نماینده های رسمی شرکت ایرانسل آماده خدمت رسانی به شما عزریزان در زمینه خرید کارت شارژ ایرانسل می باشد. شما در هر لحظه از ساعات شبانه روز که بخواهید می توانید با مراجعه به سایت به هر اندازه که نیاز داشته باشید اقدام به خرید شارژ نمایید. ما شرایطی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا به راحتی و بدون کمترین دردسر بتوانید مبلغ دلخواه خود را انتخاب و عمل خرید کارت شارژ ایرانسل را در چند ثانیه انجام دهید.
شما به چند روش مختلف می توانید شارز خود را از سایت تهیه کنید.روش اول این است که ابتدا اپراتور مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در مرحله بعد مبلغ شارز مورد نظر خود را از میان گزینه های موجود انتخاب خواهید کرد و بعد از آن می بایست مشخصات کارت عابر بانک خود را وارد کرده و به همین راحتی خرید کارت شارژ ایرانسل انجام می شود. البته در حین وارد کردن مشخصات بانکی باید نام بانک مورد نظرتان را نیز مشخص کنید اما این بدان معنا نمی باشد که اگر فقط از همان بانک در حال گرفتن خدمات هستید می توانید شارز تهیه کنید.در واقع شما از هر بانکی که در حال گرفتن خدمات بانکی باشید براحتی می توانید با در دست داشتن مشخصات کارت عابر بانک خود اقدام به خرید نمایید.


روش بعدی که در سایت برای شما علاقه مندان تدارک دیده ایم و جز جدیدترین روش های خرید شارز محسوب می شود ,روش شارز مستقیم می باشد.در این روش شما بدون نیاز به دریافت پین و رمز شارز به صورت مستقیم خط خود و هر خط ایرانسل دیگر را می توانید شارز کنید و در واقع به صورت الکترونیک می توانید اقدام به خرید کارت شارژ ایرانسل نمایید.شما می توانید با این روش دوستان و عزیزان شما بدون اطلاع قبلی خط ایرانسلشان شارژ شود و به نوعی می توانید انها را غافل گیر نمایید.


همچنین علاوه بر خرید کارت شارژ ایرانسل که از ام تی ان 24 می توانید انجام دهید خدمات تهیه شارز همراه اول به دو روش بالا نیز قابل انجام است. در ضمن در کنار این اپراتور ما خدمات فروش شارز تالیا و رایتل را نیز فراهم کرده ایم تا بتوانیم پاسخگوی نیاز تمام عزیزان و هموطنان باشیم.در ام تی ان 24 شما می توانید اقدام به خرید کارت شارژ ایرانسل نمایید و علاوه بر تهیه شارز در قرعه کشی مخصوص سایت نیز شرکت کرده و شانس برنده شدن خود را افزایش دهید. این مهم ترین و بهترین فرصتی است که می توانید بدست آورید تا یک جایزه نفیس برنده شوید.در بخش پشتیبانی نیز می توانید هر زمان که در مورد خرید کارت شارژ ایرانسل و یا خرید دیگر محصولات سوالی داشتید از همکاران ما در این بخش بپرسید و یا اگر در روند خرید برایتان مشکلی رخ داد براحتی می توانید با یک تماس از مشاوره همکاران ما برخوردار شوید.


در کنار خدمات خرید شارز که برای شما فراهم کرده ایم شما می توانید اقدام به تهیه کارت تلفن بین الملل نمایید و البته این امکان فعلا برای هموطنان ما در تهران و کرج فراهم شده است. همچنین دوستانی که علاقه مند به تهیه آنتی ویروس اورجینال هستند می توانند براحتی و در عرض چند ثانیه اقدام به تهیه یک انتی ویروس اصلی نمایند.ما سعی کرده ایم تا جدا از خدماتی که در زمینه خرید کارت شارژ ایرانسل به شما عزیزان می دهیم در سایر امور نیز بتوانیم خدمات شایسته و قابل توجه به شما دهیم تا بدین وسیله توانسته باشیم نظر شما عزیزان را جلب نماییم.در ضمن می توانید با معرفی سایت ام تی ان 24 به دیگر دوستان خود فرصتی بسیار مناسب و راحت را برای انها خلق کنید تا انان نیز براحتای بتوانند هر زمان که خواستند اقدام به خرید کارت شارژ ایرانسل نمایند. از این پس اگر شما بخواهید ما همیشه در خدمت خواهیم بود تا نیازهای شما در زمینه تهیه شارز از اپراتورهای مختلف کشور را تامین نماییم.

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه هشتم مرداد 1393ساعت 16:22  توسط مهران  |  نظر بدهید

خریدشارژایرانسل

خریدشارژایرانسل

 

اگر می خواهید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به خریدشارژایرانسل نمایید پیشنهاد می کنیم ابتدا مقاله زیر را مطالعه کنید تا با انواع روش های خرید شارژ این اپراتور بیشتر آشنا شده و در مواقع گوناگون با توجه به شرایطی که در آن هستید بتوانید بهترین و سریع ترین روش را انتخاب کنید.
یکی از مرسوم ترین روش هایی که هنوز کم و بیش از آن برای خریدشارژایرانسل استفاده می شود خرید کارت شارژ به صورت فیزیکی از مغازه ها می باشد.این روش به عنوان اولین روشی بود که در ابتدای فعالیت ایرانسل در اختیار متقاضیان قرار گرفت و هر کسی که نیاز به شارژ خط خود داشت می بایبست به یکی از نمایندگی ها ی ایرانسل و یا دیگر مغازه ها مراجعه کند و بر اساس نرخ های تایین شده یک کارت شارز خرید نماید.در این دوره برای خریدشارژایرانسل شما چند انتخاب محدود داشتید که به مبالغ خاصی محدود می شد. شما تنها می توانستید اقدام به خرید کارت شارز با مبالغ زیر نمایید:
1-کارت شارژ 1000 تومانی
2-کارت شارژ 2000 تومانی
3-کارت شارژ 5000 تومانی
4-کارت شارژ 10000 تومانی


به غیر از مبالغی که گفتیم شما برای خریدشارژایرانسل هیچ انتخاب دیگری نداشتید و همین باعث شد تا این اپراتور یواش یواش به این فکر کند که چگونه می توان شرایط را برای خریدراان مهیا تر نمود و بعد از گذشت چند سال با ایجاد امکانی در دستگاه های خود پرداز شما برای اولین بار با عابر بانک خود علاوه بر اینکه می توانستید مبلغی را دریافت کنید از همان دستگاه خود پرداز از این پس می توانستید اقدام به خریدشارژایرانسل نمایید.این روش باعث شد تا فروش این اپراتور به یک باره چندین برابر شود و افراد بیشتری به راحتی می توانستد هر وقت که بخواهند با مراجعه به یکی از این دستگاه های خود پرداز اقدام به خریدشارژایرانسل نمایند.بعد از مدتی دوباره ایرانسل به این فکر افتاد تا روش های جدیدتری را برای خریداران خود قرار دهد و به یک باره شاهد رشد روز افزون سایت های اینترنتی بودیم .در این سایت ها امکان تهیه شارژ را برای خریداران فراهم کرده اند و براحتی شما هر زمان که بخواهید می توانید در عرض چند ثانیه اقدام به خریدشارژایرانسل نمایید و بدون اینکه برایتان مشکلی رخ دهد و یا نیاز به بیرون رفتن داشته باشید در منزل و یا هر جای دیگری که دسترسی به اینترنت داشته باشید در عرض چند ثانیه می توانید اقدام به این کار کنید.با ورود گوشی های جدید به بازار که قابلیت اتصال به اینترنت را داشتند این سایت ها هر روز بیش از گذشته رونق گرفتند و تا جایی رسید که بعضی از این سایت ها به درآمد های میلیونی دست یافتند.


اکنون که سال ها از اولین ورود این اپراتور به بازار می گذرد شاهد ان هستیم که روش های متنوعی جهت خریدشارژایرانسل برای شما عزیزان فراهم شده و هر زمان که اراده کنید حتی با یک گوشی معمولی که قابلیت اتصال به اینترنت هم ندارد می توانید با یک شماره گیری به راحتی هر مبلغی که بخواهید خط خود را شارز کنید و این امکان نه تنها برای خط شما و.جود دارد بلکه شما اگر بخواهید می توانید بدون دسترسی به خط دیگران انرا برایشان از شهر دیگری شارز کنید. فقط کافیست تا در عابر بانک خود به اندازه ای که می خواهید خرید کنید موجودی داشته باشید و در عرض چند ثانیه به راحتی می توانید اقدام به خریدشارژایرانسل نمایید.


فروشگاه شارژ ام تی ان 24 نیز بر همین اساس افتتاح شده است و در همین مدت کم فعالیت خود به عنوان نماینده رسمی ایرانسل توانسته رضایت مشتریان خود را با خدماتی که در سایت ارائه می دهد جلب نماید. شما در ام تی ان 24 علاوه بر خریدشارژایرانسل می توانید اقدام به خرید شارژ همراه اول و رایتل و تالیا نمایید و در کنار ان نیز می توانید اقدام به پرداخت قبوض گاز-تلفن-برق-آب نمایید. همچنین ما امکانی دیگر را برایتان فراهم کرده ایم که می توانید به خرید کارت تلفن بین الملیی اقدام کرده و یا اقدام به خرید آنتی ویروس اورجینال کنید.
همه امکانات فوق را با بالاترین کیفیت ممکن برای رفاه حال شما در سایت ام تی ان 24 قرار داده ایم و تنها کافیست به سایت ما مراجعه کرده و با اطمینان خاطر اقدام به خرید نمایید.مهم نیست که از چه عابر بانکی استفاده می کنید شما با هر کارت بانیک می توانید از سایت ما اقدام به خریدشارژایرانسل کنید.

 

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه هشتم مرداد 1393ساعت 15:54  توسط مهران  |  نظر بدهید



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sara

این روزها هر جا که در اینترنت

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

یکی از مهمترین مباحثی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1393 | نظرات ()