نوشته شده توسط : sara

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس

 خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس

 

 

 

بعید می دانیم :.7.عد از این همه تبلیغات در فضای مجازی هنور نامی از دستبند پاور بالانس نشنیده باشید.محصولی که با ورودش به بازارهای ایران توانست دست به فروش بالایی بزند و بسیاری از خریداران  را سمت خود جذب نماید. داستان از اینجا شروع شد که ادعا شد دستبندی آرامش بخش و ضد استرس به بازار امده که با استفاده از ان می توانید به دور از فشار های روحی و روانی  و بدون استرس زندگی نمایید.همه به دنبال خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس بودند و هر سایتی تبلیغی از ان را در حال نمایش بود. حال آیا این ادعا واقعیت داشت یا خیر؟ در حالت کلی باید بگوییم که تنش های روزانه و فشار هکاری در بدن تولید یون مثبت کرده و همانطور که می دانید این امر منجر به بر هم زدن نظم تعداد یون های منفی و مثبت خواهد شد.

 خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس

 

در واقع داستان از اینجا آغاز می گردد که عدم تعادل میان یون های مثبت و منفی باعث شده تا دچار حالت های استرس زا  و تنش زا شویم و محقیق به این فکر افتادند تا بوسیه یک شی خارجی بتوانند  عدم تعادل یون ها را برطرف ساخته تا شاید بتوان به حالت ارامش برگشت.بله کل داشتان این بود. و حال شما با خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس در واقع دستبندی را دریافت خواهید کرد که با توجه به نوع طراحی به کار رفته در ان می تواند تولید یون منفی نماید.در واقع به خاطر هولگرام مخصوص یکه بروی آن دارد می تواند چنین خاصیتی از خود نشان دهد.

ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید در یک چشم بر هم زدن سفارش خود را ثبت کرده و در هر کجای ایران عزیز که باشید آنرا در ظرف مدت چند روز دریافت نمایید.این دستبند مغناطیسی دارای رنگ های زرد-آبی-قرمز-سفید و صورتی می باشد و همچنین دارای سایز بندی های مختلفی نیز است.شما بر اسا نیاز خود باید در هنگام خرید این محصول از ما بگویید که چه رنگ و چه سایزی را برایتان ارسال نماییم.

 خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس

 

با امدن این محصول به بازار شاهد آن بودیم که بسیاری از چهره های معرو ف و مشهور جهان اقدام به خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس نمودند و این خود بزرگترین تبلیغ برای این کالا شد تا اکثر افراد جامعه برای خرید آن اقدام نمایند. البته باید خدمتتان عرض کنیم که ای دستبند پاور بالانس اصلی تولید کشور آمریکا است و کلیه اجناس موجود در بازار ایران چینی هستند. البته منظورمان این نیست که این محصولاتا تقلبی و بی کفیت می باشند. بلکه می خواهیم بگوییم که کالاهای فوق موناژ شده توسط کشور چین می باشند. شما اگر از فروشگاه سامان خرید اقدام به خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس نمایید ما محصول شما را در یک بسته بندی اورجینال  برایتان ارسال خواهیم کرد. دقت کنید هنگام خرید بسیاری از فروشندگان از کالاهای بی کیفیت و فاقد جعبه استفاده می کنند و ممکن است کمی هم ارزان تر بخواهند کالای خود را عرضه نمایند.

 خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس

 

محصول خریداری شده از فروشگاه سامان خرید دارای گارانتی بوده و چنانچه در حین بسته بندی و ارسال دچار مشکل شود ما بدون هیچ گونه قید و شرطی آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.از این دستبند مغناطیسی می توانید برای عزیزان خود به عنوان یک کادو و یا یک هدیه استفاده نمایید.می توانید به عزیزانی که خیلی برایتان مهم هستند و دوست دارید تا در کمال آرامش زندگی کنند یکی از این دستبندها تهیه کرده و  به آنها هدیه دهید.ما تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت لحظاتی که شما در فروشگاه ما هستید احساس رضایت خاطر داشته باشید و سعی کرده این تا با تهیه کالا های با کیفیت و پشتیبانی عالی بتوانیم جواب اعتماد شما را بدهیم.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:16  توسط مهران  |  نظر بدهید

بند کفش نئون

بند کفش نئون

 

 

آیا دوست دارید تا در هنگام راه رفتن از کفش های شما نور تالیده شود؟ آیا دوست دارید تا در شب  زمانیکه کفش های خود را پوشیده اید و به قدم زدن مشغول هستید نورهایی جادویی و زیبا از انها ساطع شود؟ آیا دوست دارید تا همه نگاه ها به سمت راه رفتن و کفش های شما باشد؟بله ما محصول بند کفش نئون را به شما معرفی خواهیم کرد. بند های جادویی که هر کدام می توانند از خود نورهایی با رنگ های مختلف ایجاد کنند و اگر از انها در کفش های کتانی و اسپورت خود استفاده کنید گویی که دو لامپ به کفش هایتان متصل کرده اید و در حال قدم زدن هستید. نور بسیار زیبا و جادویی که از این بند کفش ساطع می شود هر چشمی را به خود خیره می کند.

بند کفش نئون

 

 

شما می توانید بند کفش نئون را در فروشگاه شمان خرید با تنوع در رنگ و اندازه درخواست دهید و در هر کجای ایران که باشید ما انرا در کمتر از چند روز به دستتان خواهیم رساند.قیمت مناسب در مقابل کیفیت بسیار بالای رارئه شده دلیلی شده تا بسیاری از علاقه مندان این محصول را از فروشگاه ما خریداری نمایند.شما هر زمان که خواستید می توانید بندهای مورد نظر را بشویید بدون آنکه نگران خرابی انها باشید.همچنین این بند کفش ها در مقابل گرد و غبار نیز ایمن بوده و آسیبی نخواهند دید.اگر هم دوست دارید تا برای عزیزان خود هدیه ماندگار و به یادماندنی تهیه کنید ما پیشنهاد می کنیم حتما از بند کفش نئون برا این کار استفاده کنید.مخصوصا اگر می خواهید برای فرزندان خود این کار را انجام دهید شک نکنید از دیدن این بندهای جادویی شگفت زده و خوشحال خواهند شد.

بند کفش نئون

 

همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و یا با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.ما سعی کرده ایم تا از میان سایر محصولات موجود در بازار یکی از بهترین با و با کیفیت ترین بند کفش نئون را تهیه و در فروشگاه قرار دهیم.

در مورد بند کفش نئون و خصوصیات فنی ان اگر بخواهیم بیشتر توضیح دهیم باید گفت که از یک باتری لیتیوم ساعتی  تغذیه می شود که در حدود ۳۰ ساعت  به صورت مداوم  و در حدود ۷۰ ساعت در حالت چشمک زن می تواند پاسخگو باشد.همانطور که می دانید این محصول در چند نوع می تواند نور افشانی کند. یک حالت ثابت و یک حالت چشمک زن دارد.با وجود این بندهای بروی هر کفشی نما و جلوه ای خاص به ان بخشیده و گویی که یک کفش نو و فابریک در پا دارید.

بند کفش نئون

 

جنس به کار رفته  در این محصول از پلاستیک کاملا شفاف بوده که هم ضد آب و هم ضد گرد و غبار می باشد و بسیار مقاوم  در برابر ضربه است و تا مدتها می توانید از ان استفاده نمایید.شما کافیبست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و در عرض چند دقیقه اقدام به ثبت سفارش خود نمایید و حتما ذکر کنید چه رنگی را می خواهید تا دقیقا همان  محصول مورد نظرتان را برایتان ارسال کنیم. محصولی که از فروشگاه سامان خرید تهیه می کنید دارای گارانتی تعویض بوده و براحتای می توانید در صورت وجود در محصول اطلاع داده و به صورت رایگان یک  بند کفش نئون دیگر از ما تحویل بگرید. همچنین در هنگام خرید دقت کنید تا حتما از فروشگاه های معتبر اقدام خرید نمایید چرا که نمونه مشابه این کالا با کیفیتی به مراتب پایین تر در حال عرضه در بازار است.از این محصول برای زمان های پیاده روی و در مهمانی ها و جشن ها می توانید استفاده نمایید و توجه همه را به سمت خود و پاهایتان جلب کنید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:16  توسط مهران  |  نظر بدهید

عینک شنا

عینک شنا

 

 

 

آیا شما هم علاقه مند به ورزش شنا هستید؟ آیا دوست دارید تا برای ساعت ها در استخر های شنا به آسانی و بدون اینکه چشمان شما دچار سوزش شود شنا کنید؟ ما پیشنهاد می کنیم حتما از این عینک شنا که امروز به شما معرفی خواهیم کرد استفاده نمایید. عینکی با کیفیت بسیار خوب و قیمتی واقعا مناسب که می تواند برای استخرهای شنا بسیار مناسب باشد و از نفوذ آب به درون چشمان شما براحتی جلوگیری خواهد کرد.همانطور که می دانید همه روز ه افراد مختلفی از استخر های شنا استفاده می کنند و به همین دلیل آب استخر ها یکی از آلوده ترین آب های موجود در جهان است و البته هر چند که رعایت بهداشت شود و در آب کلر زنی انجام شود اما برای عضو حساسی مانند چشم کوچکترین آلودگی ها می تواند مشکل ساز شده و در آینده صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

عینک شنا

 

این مشکل بزرگ را با حرکتی بسیار کوچک و تهیه یک عینک شنا می توان براحتی برطرف کرد و دیگر از این بابت نگرانی ها را از بین برد.شما نیاز نیست حتما یک عینک شنا چنصد هزار تومانی تهیه کنید.اگر فقط به قصد تفریح ورزش شنا را انجام می دهید همین محصول هم می تواند برای شما بسیار مفید و موثر باشد و در نهایت از چشما شما در مقابل نفوذ آب آلوده جلوگیری نماید.شما در واقع با چند هزار تومان چشمان خود را در مقابل این همه میکروب و بیماری درون آب استخر بیمه خواهید کرد.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان امکان خرید پستی را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید با  کلیک بروی دکمه کنار محصول سفارش خود را ثبت کرده و در کمتر از چند روز آنرا از مامور پست دریافت نمایید.کیفیت محصول فوق در حد قابل قبول و مناسبی بوده و می تواند تا مدت ها برای شما کار کند.ما کلیه محصولاتی که از سامان خرید تهیه می کنید را گارانتی خواهیم کرد و چنانچه در حین ارسال کالا مشکلی برای ان بوجود آبد ما آنرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.

عینک شنا

 

همچنین به همراه محصول یک عدد  دماغ گیر و یک عدد گوش گیر نیز ارسال خواهیم کرد تا به صورت کاملا مجهز و با امکانات کامل بتوانند به استخر رفته و از ساعاتی که در آب هستند نهایت لذت را ببرند.گوش گیر و دماغ گیر هم مانند عینک شنا جز لوازم ضروری هستند و می توانند به شناگر  بسیار در این زمینه کمک نمایند.ما سعی کرده ایم تا در بخش  محصولات عینک شنا تنوع  کالاها را بالا برده و با کیفیت های مختلف و برندهای مختلف در خدمت شما عزیزان باشیم. شما می توانید بر اساس میزان بودجه و نیاز خود یکی از مدل ها را انتخاب نمایید و آنرا در کمتر از چند روز از مامور پست درب منزل خود تحویل بگیرید.

عینک شنا

 

 

چنانچه مدل مورد نظر شما در میان مدل های موجود در سایت مشاهده نشد می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایدی و اگر بتوانیم مدل مورد نظر شما را برایتان یافته و ارسال خواهیم کرد.

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:15  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید ساپورت زنانه

خرید ساپورت زنانه

 

 

باز هم فصل گرم تابستان در راه است و باز هم شاهد آن هستیم که درمیان بانوان انواع شلوارهای ساپورت مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول به خاطر راحتی  و نوع طراحیش بیشتر به درد فصل گرما می خورد تا در آن بدن کمتر تعریق کرده و کمتر احساس گرما نمایید.معمولا خانم ها برای خرید ساپورت زنانه به چند مساله مهم توجه می کنند: یکی مزان ضخامت و نازکی آن است چرا که هر چه نازک تر باشد  بیشتر به دردمراسم های خانودگی و خصوصی می خورد تا استفاده در محیط های عمومی و با توجه به فرهنگ ما ارانیان این نکته بسیار مهمی در جهت انتخاب یک ساپورت می باشد.نکته بعدی که برای هر خانمی مهم است نوع طرح و رنگ بندی ان است. معمولا رنگ های مشکی بیشتر برای استفاده در مکان های عمومی بوده و رنگ های شاد تر با طراحی و برجتگی های مختلف را در مهمانی و مراسمات مختلف مورد استفاده قرار می دهد.

خرید ساپورت زنانه

 

ما نیز در فروشگاه سامان خرید با توجه به موارد بالا سعی کرده ایم تا تنوعی از محصولات ساپورت را در سایت قرار دهیم و شرایط   مناسبی را برای خرید ساپورت زنانه برایتان ایجاد نماییم.شما می توانید از میان انواع مدل های مختلف همچون پوست ماری -ساپورت طلایی و دیگر محصولات موجود هر کدام را که می پسنید انتخاب کرده و سفارش خود رایا از طریق سایت ثبت نمایید و یا با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید.

دقت نمایید که برای خرید ساپورت زنانه باید به چند فاکتور مهم نیز توجه نمایید اول اینکه دوخت ان خوب باشد و با چند بار پوشیدن از هم وا نرود و دو اینکه جنس پارچه به کار رفته آن نیز مرغوب باشد و با چند بار شستن باز هم بتوان از آن استفاده کرد و یک بار مصرف نباشد و چون شما کالا را از نزدیک نمی بیند در این جور مواقع پیشنهاد می کنیم از فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه ساپورت مورد نظرتان نمایید تا محصولی با کیفیت را بتوانید تهیه کنید.محصولی که ما به شما می دهیم در سایز بندی های مختلف و در رنگ بندی های مختلف عرضه شده است پس حتما در هنگام ثبت سفارش سایز و رنگ مورد نظرتان رادبفرمایید تا همان را برایتان ارسال نماییم.

خرید ساپورت زنانه

 

همچنین شلوار های ارائه شده در سامان خرید با قابلیت جذب بسیار بالایی بوده و شما در ان زیبایی دو چندانی بدست خواهید آورد برای همین است که توصیه می کنیم از ساپورت های نازک سعی کنید در محیط های عمومی در مقابل چشمان افراد نا محرم استفاده نکنید و از انها فقط در منزل و برای همسران خود استفاده کنید.در ضکمن در مورد جنس به کار رفته در محصولات ارئه شده از سامان خرید باید خدمتتان عرض کنیم که بدون ایجاد حساسیت برای پوست شما می توانید از این شلوارها براحتی برای مدت زمان های طولانی استفاده نمایید.اگر دوست دارید تا هدیه ای ماندگار به نامزد و یا همسر خود دهید ما پیشنهاد می کنیم اقدام به خرید ساپورت زنانه نمایید و لحظاتی رویایی با همسرتان سپری نمایید. قطعا دیدن همسر و یا نامزدتان در این شلوارهای زیبا حس و حالی دیگر به شما دست خواهد داد.پس همین الان تنها با چند کلیک اقدام به تهی محصول کنید.

خرید ساپورت زنانه

 

دقت کنید که اگر اقدام به خرید ساپورت زنانه نمودید می بایست برای ست شدن آن یک مانتوی تقریبا بلند تر از حد مانتوهای معمولی که می پوشید تهیه کرده و در کنار این شلوار استفاده نمایید. همچنین دقت نمایید که سایز مورد نظر خود را تهیه کنید چرا که سایز های کوچک تر باعث می شود شلوار در بدن شما به شدت جذب شده و بدن و پاهای شما از پشت ان دقیقا مشخص و واضح شود و این اصلا  برای یک خانم ایرانی شایسته و اخلاقی نیست.امیدواریم با رعایت نکات فوق در نهایت شلواری با کیفیت خوب و طرحی زیبا از ما خرید نمایید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:15  توسط مهران  |  نظر بدهید

گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ

 گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ

 

 

شاید تا چند سال پیش اگر به کسی می گفتید که روز ی امکان اینکه تلویزیون همراه نیز به بازار بیاید  خنده اش می گرفت  و حرف شما  را باور نمی کرد. اما امروز با پیشرفت تکنولوژی  این امر به راحتی قابل انجام است و شما می توانید تلویزیون خود را  به صورت همراه همه جا در کنار خود داشته باشید. در واقع شما بوسیله یک محصولی به نام گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ می توانید تمامی کانال های دیجیتال  را براحتی بروی لپ تاپ و کامپیوتر شخصی خود داشته باشید.شما می توانید با کیفیتی بالاتر از تصاویر فعلی تلویزیون  تمامی شبکه های ایران را دریافت نمایید. در واقع کیفیت پخش این تصاویر به صورت فول اچ دی بوده و بدون کمترین پارازیت و نویزی  برای شما قابل پخش می باشد.

گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ

 

در واقع گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ ساخته شد تا شما از این پس همانطور که کامپیوتر خودتان را به همه جا جمل می کنید بتوانید تلویزیون خود را نیز همیشه همراه خود داشته باشید. همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این گیرنده بسیار کوچک بوده و بروی درگاه یو اس بی سیستم شما متصل می شود.براحتی و توسط یک نرم افزار دریاور قایبل شناسایی به ویندوز است و با حجم کوچک خود به عنوان یکی از کوچک ترین گیرنده های دیجتال خود را معرفی کرده است.شما در هر کجا که باشید بدون نیاز به اینترنتی و تنها با داشتن این دستگاه می توانید از طریق لپ تاپ  و یا کامپیوتر شخصی خود برنامه تلویزیونی را با کیفیت بسیار بالا و شگفت انگیز دریافت نمایید.

ما محصولی که برای شما در نظر گرفته ایم را از بهترین و با کیفیت ترین  دستگاه های موجود در بازار تهی کرده ایم بطوریکه دارای گارانتی معتبر از شرکت مادیران است و این خود گواه بر کیفیت بالای این گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ است. اکثر دستگاه هایی که با این عنوان فروخته می شوند نه تنها کیفیت بسیار پایینی دارند بلکه بیشتر انها اصلا کار نمی کنند و واقعا در حد یک کالای یک بار مصرف می باشند.شما براحتی با دستگاه فوق می توانید تمام کانال های رادویی و تلویزیونی دیجیتال را با کیفیت مطلوب و بدون پارازیت دریافت نمایید.

 

همچنین یکی از مهم ترین خاصیت های این دستگاه این است که شما می توانید با یک کلیک به ضبط برنامه های مورد علاقه خود بپردازید.همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ دارای یک آنتن کوچک است و با اتصال به یو اس بی کامپیوتر می تواند براحتی و بدون هیچ گونه پیچیدگی خاصی تمام کانال های دیجیتال را دریافت نماید.با خیال راحت همین الان سفارش خود را رد فروشگاه سامان خرید ثبت نمایید چرا که علاوه بر گارانتی معتبر مادیران ما نیز محصولات ارسال دشه را گارانتی خواهیم کرد و اگر در حین ارسال اتفاقی برای گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ شما بیافتد انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.برای ثبت سفارش علاوه بر کلیک بروی دکمه خرید پستی  و ثبت از طریق سایت می توانید از  طریق تماس با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ نیز اقدام به این کار نمایید. امیدواریم  به خاطر چند هزار تومان ارزانتر هیچ وقت به دنبال کالاهای بی کیفیت و تقلبی بازار نروید و حتما هنگام خرید از فروشنده درخواست گارانتی معتبر نمایید.

گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ

 

از این پس لپ تاپ شما دیگر تنها یک کامپیوتر نیست بلکه تبدیل شده است به یک تلویزیون همراه که هر کجا  خواستید می توانید از ان استفاده نمایید.مخصوصا در مکان هایی که دریافت امواج انالوگ به سختی انجام می شود شما با داشتن گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ می توانید با کیفیت بسیار بالا اقدام به دریافت امواج دیجیتال نموده و تصاویری فوق العاده با کیفیت را دریافت نمایید.

گیرنده دیجیتال برای لپ تاپ

 

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:14  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید پستی لیزر سبز

خرید پستی لیزر سبز

 

 

محصولی که امروز به شما معرفی می منیم می تواند بسیار مفید و موثر باشد و استفاده های زیادی از ان بشود.مثلا شما اگر اهل کوهنوردی هستید و به صورت گروهی این ورزش را انجام می دهید برا ی اینکه بتوانید ادامه مسیر را براحتی به دوستان و همراهان خود نشان دهید می توانید با خرید پستی لیزر سبز و در دست داشتن ان براحتی اقدام به این کار کرده و ادامنه مسیر را بوسیله نوز این لیزر مشخص کنید. همچنین اگر اهل نجوم شناسی و ستاره شناسی هستید و می خواهید در این زمینه با دوستان خود مطالعه داشته باشید باز هم توسط این دستگاه می توانید این کار را انجام دهید.

خرید پستی لیزر سبز

 

شما با خرید پستی لیزر سبز صاحب محصولی می شوید که دارای برد ۷ کیلومتری بوده و شما را بواسط قدرت و کیفت نورش قطعا شگفت زده خواهد کرد.همچنین اگر بر سر کلاس درس می روید و می خواهید تا تعداد زیادی  مطلبی را آموزش دهید می تواند با استفاده از نور سبز رنگ این دستگاه قسمت هایی که می خواهید را در تابلو نشان دهید.در کل این وسیله جدا از بحث تفریح و شوخی هایی که با ان انجام می شود بیشتر به در مصارف آموزشی و علمی می خورد. و این شما هستید که نحوه مصرف ان را مشخص می کنید.

خرید پستی لیزر سبز

 

 

شما با خرید پستی لیزر سبز از فروشگاه سامان خرید به همراه یک کیف مخصوص جهت نگه داری از این لیزر از ما دریافت خواهید کرد و می توانید در ماقعی که از ان استفاده نمی کنید آن را درون کیف خودش نگه داری کنید.شما برای  زمانی که می خواهید طبیعنپت گردی کنید و یا ستاره شناسی و یا در سر کلاس درس می توانید از این محصول استفاده نمایید.این لیزر بسیار کم مصرف بوده و بوسیله دو باتری نیم قلمی تغذیه می شود و تا مدت زمان زیادی می توان از آن استفاده کرد.ما کالایی را که در فروشگاه سامان خرید ارائه داده ایم را به صورت تضمینی و همراه با گارانتی خدمتتان ارسال خواهیم کرد.دقت کنید که نمونه این محصول را با کیفیت به مراتب پایین تر در دیگر فروشگاه های کشور در حال عرضه می باشند که نه برد موثر را دارد و نه  کم مصرف است.

خرید پستی لیزر سبز

 

البته به غیر از مصارف فوق مشاعده شده است که برخی با خرید پستی لیزر سبز انرا به ورزشگاه ها برده و از نور قدرتمند ان برای پرت کردن حواس بازیکنان حرف استفاده می کنند.این عمل بسیار ناپسند و ناجوانمردانه می باشد و اصلا به چنین کاری شمار ار توصیه نمی کنیم.در واقع این لیزر با نور و برد بالا طراحی شده است تا بیشتر به عنوان یک نشانگر باشد تا به عنوان یک وسیله تفریحی. مثلا برای نمایش صور فلکی و مواردی از این قبیل داشتن این لیزر می تواند بسیار راه گشاه و مهم باشد.

در هر کجای ایران عزیز که باشید کافیست تا فقط بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید .همچنین می توانید با شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید. ما کیفیت و سالم بودن محصول خود را به صورت ۱۰۰ تضمین خواهیم کرد.همچنین انرا تا زمان رسیدن به دست شما گارانتی خواهیم نمود و اگر در حین ارسال و یا بسته بندی برای لیزر شما مشکلی رخ دهد به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض می کنیم.

خرید پستی لیزر سبز

 

 

اگر اقدام به خرید پستی لیزر سبز نمودید سعی کنید اگر خواستید برای مصارف تفریحی از آن استفاده کنید هیچ گاه نورش را به چشم دوستان خود نندازید .چرا که نور این لیزر بسیار قدرتمند بوده و ممکن است باعث آسیب زدن به چشم دوستانتان شود.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:14  توسط مهران  |  نظر بدهید

بازیابی شماره های سیم کارت

 بازیابی شماره های سیم کارت

 

 

این روزها کمتر کسی را می توان سراغ کرد کهاز تلفن همراه استفاده نکند و گذشت که روزگاری اگر می خواستی برای کسی کلاس بگذاری می گفتی طرف تلفن همراه دارد.امروز از پیر جوان و کوچک و بزرگ و زن و مرد همه از این وسیله در حال استفاده می باشند.یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از شما با ان روبرو شده باشد و یا حد اقل ممکن است بعد ها با ان درگیر شوید مشکل از بین رفتن اطلاعات شما بروی سیم کارتتان ونحوه بازیابی شماره های سیم کارت است.مثلا به هر دلیل اگر روزی کل شماره تلفن های شما پاک شود چه اتفاقی می افتد؟ و یا اگر کل پیامک های ذخیره شده شما که بسیاری از انها نیز برایتان مهم هستند پاک شوند چگونه می توان انها را بازگرداند؟ و آیا اصلا راهی برای این معظل وجود دارد؟

بازیابی شماره های سیم کارت

 

 

بازیابی شماره های سیم کارت و در کل اطلاعات موجود درآن امروزه توسط روش های مختلفی قابل انجام است که شاید اولین چیزی که به فکر هر کسی برسد استفاده از نرم افزار های رایگان موجود در این زمینه می باشد.اما باید خدمتتان عرض کنیم که اگر هنوز مشغول به بازگرداندن اطلاعات خود توسط این نرم افزار ها نشده اید کمی دست نگه دارید و کار را از این بدتر و سخت تر نکنید. بسیاری از نرم افزارهای موجود در نت همگی تقلبی بوده و نه تنها کمی در این زمینه به شما نخواهند کرد بلکه باعث می شوند که اگر قرار بود اطلاعات شما دوباره برگردانده شوند دیگر این امکان هم از بین برود.

بازیابی شماره های سیم کارت

 

مبحث بازیابی شماره های سیم کارت را اگر نتوانید به درستی پیاده سازی نمایید ممکن است دیگر هیچ وقت موفق به این کار نشوید.ما پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از نرم افزارهای رایگان از یک سیم کارت ریدر استفاده کنید.محصولی که هم به عنوان رم ریدر است و هم سیم کارت ریدر و براحتی می تواند اطلاعات پاک شده و پیامک های از بین رفته شما را دوباره برایتان ریکاوری نماید.

این محصول قابلیت این را دارد که قبل از پاک شدن و از بین رفتن اطلاعات نیز از انها یک نسخه پشتیبان تهیه کند تا برای چنین روزهایی بتوان از ان استفاده کرد.ما در فروشگاه سامان خرید به مانند گذشته یکی از بهترین های موجود در بازار را برایتان تدارک دیده ایم.بازیابی شماره های سیم کارت شما توسط سیسم کارت ریدری که ما عرضه کرده ایم به صورت تضمینی و بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد.شما برای تهیه این محصول می توانید همین الان بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده وسفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه آنرا دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.وهمچنین می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و به صورت تلفنی درخواست سفارش دهید.

بازیابی شماره های سیم کارت

 

 

این دستگاه قادر است تا از انواع رم ها پشتیبانی کرده و به عنوان یک رم ریدر همه کاره بتوانید از آن استفاده نمایید و همچنین با قابلیت بازگردانی اطلاعات از روی سیم کارت دیگر توانایی خود را کامل کرده و به محصولی پر کاربرد و بسیار ضروری مبدل گشته است.شاید باورتان نشود اما با همین اندازه کوچکش به راحتی می توند در چند دقیقه بازیابی شماره های سیم کارت را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد.پس اگر برای شما نیز چنین مشکلی پیش امده است اصلا جای نگرانی نیست و کافیت تا یکی از این سیم کارت ریدرها را تهیه کرده و تمام اطلاعات خود را دوباره ریکاوری نمایید.

همچنین توسط این دستگاه قادر خواهید بود که تمام اطلاعات موجود بروی سیم کارتتان را به سیم کارت دیگری منتقل نماییدما به همراه این محصول یک سی دی درایور نیز جهت نصب برنامه ان برایتان ارسال می کنیم.کافیست تا ابتدا برنامه انرا بروی  کامپیوتر خود نصب نمایید و سپس سیم کارت ریدر را به یو اس بی کامپیوترتان متصل نمایید و براحتی شروع به بازیابی شماره های سیم کارت خود نمایید. ما سعی کرده ایم تا در فروشگاه سامان خرید با ارائه محصولات با کیفیت و همچنین پشتیبانی قوی از انها رضایت خاطر شما عزیزان را جلب کنیم و امیددداریم تا در این راه موفق عمل نماییم.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sara

گردنبند کریستال

گردنبند کریستال

 

 

اگر به دنبال خرید یک گردنبند بسیار شیک و منحصر به فرد هستید و دوست دارید تا محصولی را خرید نمایید که در میان دوستان خود منحصر به فرد و خاصر تر به نظر بیایید ما گردنبند کریستال را به ما پیشنهاد می کنیم.این گردنبند زیبا که به تازگی  وارد بازار ایران شده است دارای طراحی منحصر به فرد و فوق العاده شیکی است که قطعا نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید طرح بسیار خاص و زیبای ان باعث شده تا فروش زیادی را نسبت به سایر محصولات مشابه خود داشته باشد.ما به همراه این گردنبند بسیار زیبا یک گردنبند با جنس  و کیفیت عالی هم برایتان ارسال خواهیم کرد. همین الان می تواند با ما تماس بگیرید ودرخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ اماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

گردنبند کریستال


این گردنبند زیبا در ۵ رنگ مختلف موجود بوده و شما هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و سافرش دهید.همین الان در هر کجای یاران عزیز که باشید کافیست  دکمه خرید اینترنتی را کلیک نمایید و مراجل بعدی را انجام دهید ما سعی می کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را به دستتان برسانیم.به همراه این گردنبند  یک زنجیر بسیار زیبا نیز در یک بسته بندی شیک برایتان ارسال می شود.رنگ بندی این محصول  به صورت زیر می باشد:
آبی روشن، بنفش، آبی، صورتی و سبز.

دقت نمایید هنگام سفارش گردنبند کریستال حتما رنگ مورد نظر خودتان را نیز ذکر نمایید تا دقیقا همان چیزی که می خواهید را برایتان ارسال کنیم.اگر می خواهید تا همسر  یا نامزد خود را غافل گیر نمایید و هدیه ای شیک و تک را برای انها خریداری کنید ما پیشنهاد می کنیم از گردنبند کریستال برای این منظور استفاده کنید. هم قیمت تمام شده مناسبی دارد و هم اینکه نوع طراحی آن کاملا منحصر به فرد و تک بوده و قطعا هر خانمی با دیدن ان لذت خواهد برد.

گردنبند کریستال

 

اگر به دنبال خرید یک هدیه ویژه برای همسر و یا نامزد خود می باشید ما پیشنهاد می کنیم از این گردنبند حتما به عنوان کادوی اصلی و یا یک هدیه در کنار کادوی اصلی استفاده نمایید.قیمت مناسب و طرح شیک و خاص آن باعث شده است تا کاربران با رغبت و تمایل بیشتری اقدام به خرید آن کنند.وجود نگین های بسیار زیبایی که بروی این گردنبند قرار گرفته است باعث شده است تا طرحی خاص و چشم نواز داشته باشد.کافیست تا همین الان سفارش خود را کامل نمایید ما در کمترین زمان ممکن انرا به دست شما خواهیم رساند.همچنین شما با خرید گردنبند کریستال آنرا همراه با گارانتی خواهید خرید. در واقع اگر در حین ارسال محصول برای ان اتفاقی رخ دهد و کالا معیوب به دست شما برسد ما انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.

گردنبند کریستال

گردنبند کریستال

 

از این گردنبند زیبا می توانید در مراسم های مختلف مانند عروسی و نامزدی و تولد استفاده کرده و در استفاده از ان نیز محدودیت سنی نخواهید داشت.اگر می خواهید بیشتر دیده شوید و توجه همگان را به خود جلی نمایید باید چیزی داشته باشید که با بقیه فرق داشته باشد و همه جا نتوان نمونه انرا مشاهده کرد.شما احتیاج به محصولی متفاوت و خاص دارید و ما هم گردنبند کریستال را به شما پیشنهاد می کنیم.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:29  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید ساپورت پوست ماری

خرید ساپورت پوست ماری

 

در میان انواع شلوار های ساپورت که این روز ها در بازار فراوان شده و در میان دختر خانم ها نیز مورد استقبال بالایی قرار گرفته است ما یکی از زیباترین انها را برای شما در نظر گرفته ایم.جوراب ساپورت زنانه  با طرح بسیار شیک و منحصر به فردش می تواند نظر هر خانمی را به خود جلب نماید و قطعا شما با پوشیدن این شلوار می توانید توجه همه را بهوئد جلب کرده و بسیار شیک و منحصر به فرد تر نسبت به دوستان خود باشید.از این مدل می توانید مخصوصا جهت استفاده در مجالس و مهمانی ها استفاده نمایید.قابلیت جذب فوق العاده بالا همرا با طرح زیبای پوست ماری می تواند هر نگاهی را به سمت شما جلب نماید.

http://www.samankharid.com/category/%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%A7%DA%A9/%D8%B3%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA/

 

جوراب ساپورت زنانه موجود در بازار با کیفیت های مختلف و قیمت های مختلفی عرضه شده اند.از همین الان بگوییم که اگر به دنبال محصولی با کیفیت بالا و ماندگاری بالا هستید و دوست دارید تا بارها و بار ها از /ان استفاده نمایید بی انکه تغییری در رنگ و اندازه ان مشاهده کنید ما این شلوار ساپورت را به شما پیشنهاد می کنیم.

ساپورت پوست ماری دارای جنس نرم و لطیفی بوده و قطعا در هنگام استفاده از ان احساس راحتی خواهید کرد.این شلوار به هیچ وجه برای پوست حساسیت ایجاد نکرده و با خیال راحت می توانید از ان استفاده نمایید.همین الان از فروشگاه سامان خرید می توانید این محصول را خرید نمایید و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.کافیست تا بروی دکمه خرید اینترنتی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

کیفیت به کار رفته در جوراب ساپورت زنانه فوق بسیار بالا بوده و به هیچ وجه پارچه ان باعث ایجاد حساسیت در پوست شما نخواهد شد. این موضوع را به این خاطر گفتیم چون شلوارهای ساپورت به خاطر میزان جذب بالایی که دارند اگر جنس به کار رفته در پارچه انها مرغوب نباشد ممکن است باعث سرخ شدن وحساسیت در شما شود.همچنین کیفیت دوخت جوراب ساپورت زنانه فوق بسیار بالا بوده و بارها و بارها بدون اینکه کوچکترین مشکلی در ان ایجاد شود می توانید از ان استفاده نمایید.

http://www.samankharid.com/category/%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%A7%DA%A9/%D8%B3%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA/

 


همچنین اگر شما آقایان برای خانم های خود دوست دارید تا هدیه ای به یاد ماندنی و شیک را تهیه کنید تا هم خودتان اذت ببرید و هم همسرتان را شاد کرده باشید ما پیشنهاد می کنیم حتما از شلوار ساپورت پوست ماری استفاده نمایید.این طرح خاص و منحصر به فرد می تواند حتی در مهمانی ها و مجالس رسمی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.یک توصیه دوستانه نیز برای خانم های محترم داریم و درخواست می کنیم سعی کنند تا انجایی که می توانند جوراب ساپورت زنانه را در محیط ها و مجالس خصوصی خود استفاده کنند و از ان برای محیط های اجتماعی و بیرون رفتن های روزانه سعی شود استفاده نشود. چرا که با توجه به حالتی که در بدن شما ایجاد می کندو قدرت جذب ان  باعث می شود تا همه نگاه ها به سمت شما جذب شود و در این بین بسیار هستند که نگاه های هرزه و شیطانی خود را به سمت شما خواهند کرد.پس اگر می خواهید برای خود در اجتماع مصونیت ایجاد کنید اول باید از خود شروع کرده  نوع پوششی که برای برون رفتن انتخاب می کنید مطابیق با فرهنگ غنی ایرانی ما باشد.

http://www.samankharid.com/category/%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%A7%DA%A9/%D8%B3%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA/

ما علاوه بر مدل پوست ماری فوق سعی کرده ایم تا انواع مدل های این محصول را در سامان خرید قرار دهیم . کافیست تا به بخش پوشاک مراجعه کرده و نگاهی به سایر محصولات مرتبط در این زمینه بیاندازید.شما می توانید برای تهیه و سفارش این کالا همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۹۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و سایز و رنگ دلخواه خود را به ما اعلام نمایید و تا انرا به ادرس پستی شما ارسال کنیم.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:28  توسط مهران  |  نظر بدهید

شلوار ساپورت

 شلوار ساپورت

 

 

بی شک اگر بخواهیم در دو سال گذشته یکی از محصولاتی که در میان خانم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است را نام ببریم چیزی نیست جز شلوار ساپورت.بله این سلوار همانطور که می دانید داری طرح ها و رنگ های مختلفی است و در بازار می توان انواع و اقسام مدل های مهتلف انرا یافت.اما مدلی که امروز ما می خواهیم به شما معرفی نماییم بسیار خاص و جذاب و منحصر بهف رد است و تقریبا می توان گفت در میان این همه تنوع در شلوار ساپورت محصول امروز ما تک می باشد.امروز می خواهیم به شما ساپورت طلایی را معرفی نماییم. محصولی که ساخته شده از پارچه دیسکو بوده و بسیار براق و جذاب می شابد. مطمئن باشید  اگر از این شلوار  استفاده کنید  ناخودگاه هر کسشی که شما را ببیند مجذوب راه رفتن شما خواهد شد .

شلوار ساپورت

 

 

اگر می خواهید همه نگاه ها را به سمت خود بکشانید و هوش و حواس را از سر همه بپردانید پیشنهاد ما شلوار ساپورت طلایی است. این شلوار به دلیل جذب بسیار بالایی که دارد انقدر شما را زیبا و منحصر به فرد خواهد کرد که پیشنهاد می کنیم /NB/KKا جایی که مکن از /ان فقط در منزل  برای همسرتان و یا در محیط های خانوادگی استفاده نمایید..ما در سامان خرید محصولی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب تهیه کرده ایم امکان خرید پستی را نیز برایتان فراهم آورده ایم. همین الان کافیست تا برای خرید شلوار ساپورت فوق بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده وس فارش خود را ثبت نمایید و یا می توانیددر این خصوص با همکاران ما به صورت تلفنی تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

شلوار ساپورت

 

 

جنس به کار رفته در این شلوار ساپورت از جنس پارچه دیسکو بوده و بسیار براق و چشم نواز است. ما این محصول را در سایز های ۳۸ تا ۴۰ تهیه کرده ایم و شما می بایست حتما قبل از سفارش بگویید که سایز مورد نظرتان کدام است.همچنین نرمی و لطافت این شلوار بسیار بالا بوده و در ان احساس راحتی فوق العاده ای خواهید کرد.یکی از چیزی هایی که در میان خانم هنگام استفاده از شلوار ساپورت بسیار شایع است ایجاد حساسیت و خارش پوست می باشد. درصورتیکه این محصول با بهترین پارچه به کار رفته برای ان  مانع هر گونه ایجاد  سرخی و حساسیت در پوست شما می شود.شما از این شلوار زیبا می توانیددر مهمانی های خاص و مکان هایی که دوست دارید  همه توجه ها به سمت شما باشد استفاده نموده و خواهیدید دیدکه چقدر خاص و منحصر به فرد می شوید.همچنین شما آقایان اگر در حال خواندن مطلب ما هستید می توانید از این محصول برای خانم های خود سفارش داده و به عنوان یک هدیه به انها کادو دهید.شما خانم ها نیز اگر می خواهید همسران خود را جلب کنید و اگر می خواهید تا انها تمام هوش و حواسشان به سمت شما باشد باید از همین ترفندها استفاده کنید و با پوشیدن این شلوار ساپورت/=M/ آنقدر خود را جذاب و زیبا کنید تا زمانی که او به منزل /امد با دیدن شما گفت زده شده و تمام  حواسش به سمت شما باشد.

 

شلوار ساپورت

 

خوش پوشی و شیک بودن  مساله بسیار مهمی است که شما خانم ها باید حتما ان را رعایت کنید مخصوصا اگر می خواهید همسرتان سر به زیر و مطیع شما باشد این روش موثرترین راه ممکن است.ما سعی کرده ایم تا از میان محصولات موجود در بازار یکی از با کیفیت ترین ها را برای شما در فروشگاه ساملن خرید در نظر بگیریم و امیدواریم با  ارائه خدمات خوب بتوانیم رضایت شما را فراهم کنیم.در اخر هم توصیه ما این است به دلیل منحصر بودن این شلوار ساپورت حتما سعی کنید تا انجایی که ممکن است از این محصول تنها در مهمانی های خصوصی و در برابر همسرتان استفاده نمایید و تا جایی که می توانید از /آن برای محیط های بیرون و بازار استفاده نکنید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:28  توسط مهران  |  نظر بدهید

تی شرت لاغری مردانه

تی شرت لاغری مردانه

 

یکی از مشکلاتی که گریبان گیر بسیاری از افراد جامعه می باشد مشکل اضافه وزن و چاقی می باشد.چربی های اضافه دور شکم و پهلو باعث می شود هر هیکلی را زشت و نامتناسب جلوه دهد و همین امر باعث می شود تا اصلا در لباس تیپ و ژست زیبایی نداشته باشید.یکی از روش های  به کار رفته برای این معضل استفاده از گن لاغری می باشد.ما امروز در فروشگاه سامان خرید برای آقایان تی شرت لاغری مردانه اسلیم لیفت را در نظر گرفته ایم.این محصول هم دارای کیفیت بالایی بوده و هم برندی معروف و شناخته شده می باشد.دیگر نیاز نیست تا برای کاهش وزن و لاغری حتما از رژیم های طاقت فرسا استفاده کنید و یا تن به قرص و داروهای لاغری دهید. کافیست تا از این گن لاغری استفاده نموده و  تاثیر آنرا بعد از مدتی کوتاه در خود مشاهده کنید.اولا که تنها با پوشیدن این گن ۲ تا ۳ سایز به صورت لحظه ای کاهش سایز پیدا خواهید کرد و حال اگر بتوانید در حین استفاده از این گن کمی تحرک خود را بیشتر کنید دیگر می توان امیدوار بود که با سرعت بیشتری به کاهش وزن خود خواهید رسید.

تی شرت لاغری مردانه

 


تی شرت لاغری مردانه  متناسب برای اقایان طراحی و ساخته شده است و بعد از انکه از این تی شرتاستفاده کردید خواهید دید که به طور معجزه اسایی دیگر خبری از چربی های دور شکم و پهلوی شما نخواهد بود و با خیال راحتی می توانید پیراهن و کت منالسب خود را پوشیده و با هیکلی متناسب به مهمانی و جشن خود بروید بی انکه کسی متوجه این شود که شما از تی شرت لاغری استفاده کرده اید.همین الان کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید و یا به صورت پستی با کلیک بروی دکمه خرید پستی کنار محصول این کار را انجام دهید.

تی شرت لاغری مردانه

 

 

با استفاده از این روش تنها در عرض چند ثانیه کل چربی های شما نا پدید شده و دیگر نگران بد هیکل بودن خود نخواهید بود.در ساخت این تی شرت سعی شده است از الیاف ضد تعریق و ضد گرما استفاده شود تا مدت زمانی که از ان استفاده می کنید دچار مشکل نشوید.کالا های مشابه این محصول در بازار بسیار یافت می شوند اما باید بدانید اگر جنس تقلبی بخرید نه تنها ان اثر بخشی که باید داشته باشد را ندارد بلکه موجب تعریق و گرم شدن شما شده و مشکلاتی از این قبیل را برایتان ایجاد می کند.تی شرت لاغری مردانه اسلیم لیفت را می توانید بارها و بار ها استفاده کرده و بشویید بی انکه تغییری در اندازه و حالت آن ایجاد شود.لطفا حتما هنگام خرید کالا سایز مورد نظرتان را نیز ذکر کنید تا بتوانیم محصولی مناسب را برایتان راسال نماییم.همچنین دقت نمایدی بعد از ثبت سفارش باید چند روز تحمل بفرمایید تا از طریق پست   کالای مورد نظرتان را دریافت کنید.

تی شرت لاغری مردانه

 


ویژگی های این تی شرت زیر پیراهنی بودن آن ، راحت بودن سفت بودن آن که باعث جمع شدن ناحیه شکم و پهلو ها می شود و استفاده آسان آن است.حالا شما می توانید با این محصول بدون لاغری ، بدون قرص ، بدون کوچکترین زحمتی فرم ناخوشایند شکم و پهلوهای خود را از دید ها پنهان کنید.حتما در زمان ثبت سفارش یادتان باشد که سایز مورد نظر خود را نیز ذکر نمایید.دقت کنید که در بازار محصولاتی تقلبی هم نام با تی شرت لاغری مردانه در حال فروش هستند که هیچ کدام از خصوصیات گفته شده را دارا نیستند و تنها شما به خاطر چند هزرا تومان ارزان تر تمام پول خود را دور خواهید ریخت.ما در فروشگاه سامان خرید محصولی با کیفیت بالا و به صورت اورجینال برایتان اماده کرده ایم و در هر کجای کشور که باشید می توانیم به صورت پستی انرا برایتان ارسال نماییم.

در حین ارسال کالا چنانچه برای ان مشکلی رخ دهد ما به صورت رایگان یک گن لاغری نو  ارسال خواهیم کرد.اگر می خواهید به مهمانی و یا یک جلسه مهم بروید و دوست دارید تا بسیار خوش هیکل و ایده آل باشید پیشنهاد می کنیم در زیر لباس های خود از تی شرت لاغری مردانه فوق استفاده نمایید. بی آنکه کسی متوجه شود شما تا ۳ سایز لاغر تر نشان خواهید داد و دیگر خبری از چربی های پهلو و شکم شما نخواهد بود.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:27  توسط مهران  |  نظر بدهید

ژل افزایش قد

ژل افزایش قد

 

یکی از  مسائلی که شاید خیلی ها این روزها به دلایل مختلف به دنبال آن هستند مساله افزایش قد است.و نمی توان با توجه به حساسیت های بوجود امده از این موضوع به راحتی گذشت.هر روز شاهد ان هستیم که در تبلیغ های مختلف روش هایی را برای افزایش قد و رهایی از کوتاهی قد  معرفی می کنند و اکثر این روش ها نیز استفاده از مواد شیمیایی و قرص و مکمل ها می باشد.اما امروز می خواهیم محصولی را به شما معرفی نماییم که می تواند بدون کوچکترین عوارض جانبی در لحظه قد شما را تا ۵ سانتیمتر افزایش دهد .نام این محصول ژل افزایش قد می باشد و همانوطر که در تصاویر ملاحضه می کنید بدون اینکه کسی متوجه شود انرا می توانید درون کفش های خود قرار داده و از این پس ۵ سانتیمتر بلند تر از آن چیزی که هستید خواهید شد.

 

 

 

ژل افزایش قد به هیچ عنوان دارای عوارض نیست و اصلا  راه رفتن شما را غیر طبیعی نمی کند و شما به مانند گذشته می توانید راه بریود و بدوید بدون اینکه کسی متوجه حضور این محصول درون کفش های شما شود.شما می توانید از این محصول برای هدیه دادن به عزیزان خود و انهایی که می دانید دوست دارند تا چند سانتیمتر بلند تر از انچه که هستند شوند خریده و هدیه دهید. هم قیمت مناسب کالا و هم کیفیت بسیار بالای ان باعث شده تا ژل افزایش قد به یکی از پر فروش ترین ها در بازار تبدیل شود.کافیست تا همین الان بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و یا اگر در این مورد سوالی دارید و می خواهید به صورت تلفنی اقادم به خرید نمایید با شماره های ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ یا ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

 

با استفاده از این محصول به جای هزینه هیا بسیار شنگین و به دنبال عوارض جانبی جبران نا پذیر خیلی ساده و راحت و در همان لحظه چند سانتیمتر بروی قد خود خواهید اورد و هیچ کس هم از این موضوع مطلع نخواهد شد.مثلا اگر به یک مراسم مهم دعوت هستید و دوست دارید تا کمی بلند قد تر نشان دهید یا می خواهید به مراسم خواستگاری بروید و…. از این نوع مراسمات این ژل افزایش قد می تواند مشکل گشای شما باشد و شما را ۵ سانتیمتر بلند تر نماید..

محصول ارائه شده در فروشگاه سامان خرید دارای کیفیتی عالی و قیمتی مناسب بوده و همچنین ما تمام کالاهای خود را با گارانتی تعویض برایتان ارسال خواهیم کرد تا اگر در حین ارسال کالا مشکلی برای آن بوجود امد به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض نماییم.استفاده از این محصول برای خانم ها و آقایان مناسب بوده و از این جهت هیچ محدودیتی وجود ندارد .همچنین شما در هر رده سنی که باشید می توانید از این ژل افزایش قد براحتی استفاده کنید.فقط دقت نمایید به دلیل استقبال فراوان از این کالا شاهد آن هستیم که در بازار کالاهای مشابه و تقلبی و بدون کیفیتی در حال عرضه شدن هستند و متاسفانه بسیاری از خریداران نیز به خاطر عدم اطلاع رسانی اقدام به خرید انها نموده اند.پس دقت کنید که از کدام فروشگاه برای تهیه این کالا اقدام می کنید.

 

این محصول را اگر به صورت استاندارد و اصلی تهیه کنید بدون اینکه تاثیریبروی راه رفتن شما داشته باشد و شما را در حین راه رفتن اذیت نماید می توانید به صورت دائمی از ان استفاده کنید و از این پس برای همیشه شما ۵ سانتیمتر بزرگتر از آن چیزی که هستید نشان داده می شوید.پس دقت کنید تا برای تهیه ژل افزایش قد محصولی اصلی و با کیفیت را خریداری کنید. ما این کالا را در هر کجای ایران که باشید تنها ظرف مدت چند روز به دستتان خواهیم رساند. الان سفارش خود را ثبت کنید و برای همیشه با کوتاهی قد خداحافظی نمایید.  این محصول به دلسیل خاصیت طبی بودنش علاوه بر اینکه قد شما را افزایش می دهد باعث ایجاد ارامش و راحتی در راه رفتن و قدم زده شما نیز خواهد شد و این مهمترین خصوصیت یک ژل افزایش قد اصلی می باشد .

 

 

 

 

 

دیگر  مانند گذشته ها افزایش قد تنها یک رویا نیست و شما بدون کوچکترین عوارض جانبی و براحتی و با کمترین هزینه ممکن می توانید به آرزویی دست یابید که خیلی ها هیچ وقت تصورش را نمی کردند به همین راحتی بتوان به ان دست یافت .این فرصت را غنیمت بشمارید تا کالاهای اصلی و با کیفیت را در فروشگاه موجود داریم از انها سفارش داده و برای همیشه با کوتاهی قد خداحافظی نمایید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 16:27  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید ماساژور گردن اسپیکر دار

خرید ماساژور گردن اسپیکر دار

 

همیشه بعد از یک روز کاری چیزی که بسیار می چسبد و خستگی ادم را از بین می برد یک ماساژ اصولی از ناحیه گردن می باشد.ما برای این منظور امروز یک دستگاه ماساژور گردن را به شما معرفی خواهیم کرد که دارای اسپیکر بوده و شما می توانید در حین انجام ماساژ گردن به موزیک مورد علاقه خود نیز گوش فرا دهید.این محصول دارای ۶ حالت حرکتی بوده و می تواند بعد از یک روز کاری خسته کننده به شما آرامش و احساس بسیار خوبی را هدیه دهد.شما  کافیست تا دستگاه را مانند تصاویر در پشت گردن خود قرار داده و یک موزیک ملایم نیز  پخش کنید و چشمان خود را آرام بسته و دیگر بگذارید تا ماساژور گردن کار خودش را انجام دهد.

این محصول برای مساژ دادن رگ ها و عضلات گردن بسیار مفید بوده ومی تواند با بهترین حالت ممکن به شما آرامشی بی نظیر را هدیه دهد.دستگاه فوق دارای دو اسپیکر بسیار با کیفیت بوده و قابلیت پخش موزیک هایی با فرمت mp3 را نیز دارد. همین الان می تاوانید از فروشگاه سامان خرید اقدام به تهیه این کالا نمایید. در هر کجای ایران عزیز که باشید تنها در عرض چند روز ما محصول مورد نظرتان را برایتان ارسال خواهیم کرد.دقت کنید که کیفیت ارائه شده این محصول در سامان خرید بسیار بالا بوده و سعی شده است تا از بهترین و در جه یک ترین کالای بازار در این زمینه استفاده شود.

ماساژور گردن


شما در همه جا می توانید از این ماساژور گردن استفاده نمایید.از محیط کار گرفته تا هنگام رانندگی و محیط های دیگر .نحوه طراحی این محصول به گونه ای بوده که براحتی قابل حمل باشد و دارای وزن سبکی نیز می باشد.شما همین الان می توانید کالای خود را از فروشگاه سامان خرید سفارش داده و بعد از  دریافت آن وجه محصول را به مامور پست بپردازید.
روکش این ماساژور از جنس لیکرا استاندارد و تایید شده می باشد که با دانه های استیروفوم پلی استیرنی پر شده است این دانه ها حرکت کنترل شده و دلپذیری به ماساژور میبخشد و مثل یک ضربه گیر مناسب جلوی هر گونه ضربات اضافی به عضلات و رگ های ناحیه گردن را می گیرد.

ماساژور گردن

 


اگر بخواهیم به صورت کلی به ویژگی های این ماساژور اشاره کنیم می توان به موارد زیر اساره ای کرد:
این محصول قابلیت تنظیم در ۶ حالت مختلف ماساژ دهی را دارا بوده و براحتی بروی رگ ها و عضلات گردن می تواند مانور دهد.قابلیت خاموش شدن خودکار را دارا می باشد.با خرید ماساژور گردن همزمان علاوه بر ماساژ با کیفیت بالا می توانید از موزیک پلیر آن نیز استفاده کرده و به موسیقی های مورد علاقه خود گوش فرا دهید.گردن عضو بسیار حساسی است و اگر مراقب آن نباشید می تواند بسیار عواقب بدی را به همراه داشته باشد. در ضمن آرامشی که از ناحیه گردن به واسطه ماشاژ دادن به کل بدن القا می شود نیز در نوع خود بی نظیر است و به همین دلیل است که سعی شده است در میان ماساژور ها محصولی هم برای این ناحیه طراحی و بسشازند و محصول فوق نیز نتیجه سال ها زحمت در این زمینه است.از این ماساژور گردن می توانید در شرایط مختلف و در زمان های مختلف استفاده نمایید .مثلا زمانیکه در حال مسافرت هستید و در اتوبوس نشسته اید می توانید برای راحتی گردن خود این دستگاه را با خود همراه داشته باشید و یا در هنگام خواب و یا بعد از یک روز کاری خسته کننده می تواند یار و همراه بسیار خوبی در کنار شما باشد.

ماساژور گردن

 

امیدواریم با خرید از فروشگاه سامان خرید از کیفیت محصولات ما و خدمات پشتیبانی و پس از فروش ما نیز رضایت کامل را داشته باشید ما سعی کرده ایم اولین اولویت خود را در تهیه اجناس با کیفیت قرار دهیم و تنها به خاطر ارائه جنس های ارزان تر روی به طرف کالاهای بی کیفیت نیاوریم و امیدواریم شما نیز با درک این موضوع همیشه سعی بر خرید کالاهای با کیفیت به جای اجناس تقلبی و ارزان قیمت داشته باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sara

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر به جای خرد کردن و تکه تکه کردن میوه ها و سبزیجات با دست از یک وسیله کمکی استفاده می کردید هم دقت در کارتان بیشتر میشد و هم در زمان کوتاه تری این کار را انجام می دادید؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما با خرید نایسر دایسر یک بار برای همیشه خیال خود را راحت کنید و از این پس هر وقت خواستید سیب زمینی خلال کنید و یا سبزیجات خود را خرد کنید دیگر  نگران چیزی نخواهید بود و خودتان تنهایی با وجود این دستگاه در عرض چند دقیقه براحتی این کار را انجام خواهید داد.شما با خرید نایسر دایسرمی توانید تکه تکه کنید-خرید کنید-ریز کنید و خلاصه یک دستگاه چند کاره را در اختیار خواهید داشت .وجود چنین دستگاهی در هر آشپزخانه ای ضروری به نظر میرسد و هر کد بانو با داشتن یک نایسر دایسر براحتی و بدون نگرانی می تواند تمام کارهای خود را سر موقع انجام دهد.نایسر دایسر دارای تیغه های بسیار تیز و برنده ای است و قادر خواهد بود تنها با یک فشار شما هر میوه ای را تکه تکه نماید.ما در فروشگاه لوکس شاپینگ محصولی اصل همراه با کیفیت بسیار بالایی را جهت خرید شما عزیزان قرار داده ایم . کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و درخواست خود را تکمیل نمایید. در هر کجای کشور که باشید ظرف چند روز نایسر دایسر شما را به دستتان خواهیم رساند.

 

 

 

 

 

برای نگه داری میوه ها و سبزیجات خرد شده در زیر تیغه ها یک مخزن طراحی شده و شما براحتی تمام  موادی که در حال خرد کردن با این دستگاه هستید را می توانید در انجا جمع نمایید.شما باخرید نایسر دایسر و هدیه دادن ان به همسرتان در واقع نه تنها یک هدیه بسیار کاربردی و مفید برای آن خریده اید بلکه کمک بسیار زیادی به او در انجام کارهای خانه کرده اید. دیگکر نیاز نیست تنا برای خرد کردن پییاز هم وقت خود را تلف کنید و هم چشمان خود را اذیت کنید. یک پیاز در زیر تیغه های برنده نایسر دایسر قرار دهید و با یک اشاره به اهرم ان خواهید دید که پیاز ها تکه تکه و خرد شده است. یک سیب زمینی را برای خلال خلال کردن فقط پوستش را گرفته و دیگر کار تمام است انرا در زیر تیغه های دستگاه قرار دهید و یک اشاره به اهرم دستگاه کنید.به همین راحتی شما با خرید نایسر دایسر می توانید خیلی زود و دقیق تمام میوه ها و سبزیجات و دیگر مواد خوراکی دیگر را تکه تکه و خلال خلال و ریز نمایید.

 

متاسفانه به دلیل اینکه کاربران از این دستگاه استقبال خوبی کرده اند و فروش بالایی در بازار داشته است شاهد آن هستیم که دستگاه هایی تقلبی و با کیفیت پایین در حال عرضه می باشند و هیچگاه کیفیتی که نایسر دایسر اصل ارائه می دهند توسط این دستگاه ها قابل ارئه نبوده و نیست. پس دقت کنید تا در هنگام خرید نایسر دایسر از فروشگاهی معتبر اقدام به تهیه این محصول نمایید.نایسر دایسر تقلبی دارای تیغه های خشک بوده و خیلی زود بر اثر یک فشار ممکن است بشکند. همچنین جنس بدنه آن از پلاستیک درجه دوم بوده و اصلا با یک نگاه مشخص است که کالایی بی کیفیت می باشد.اما محصولی که ما به شما ارائه می دهیم دارای تیغه های برنده و در عین حال انعطاف پذیر است و همچنین جنس بدنه ان از پلاستیک شفاف و درجه یک ساخته شده است و دارای استحکام قابل ملاحضه ای نیز می باشد.

 

 

 

 

از نظر قیمت گذاری دستگاه های تقلبی  قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان دارند و شما تنها با خرید این محصولات مثلا در ظاهر چند هزار تومان پس انداز کرده اید. اما در عمل وقتی که از ان استفاده کنید خواهید دید که همان 20 هزار تومان هم دور ریخته اید و جنسی بی کیفیت را خرید کرده اید.شما با خرید نایسر دایسر از فروشگاه ما آنرا همراه با گارانتی اصلی دریافت خواهید کرد. محصولی که می تواند رضایت خاطر هر کدبانوی یارانی را به خود جلب نماید و به عنوان یک کادوی بسیار شیک و کاربردی برای هر خانم  می تواند استفاده شود.وجود شابلون های مختلف در این دستگاه به شما این اختیار را می دهد تا بتوانید در اشکال و اندازه های مختلف اقدام به تکه کردن و خردن مواد غذایی مورد نظرتان کنید.تکه های دقیق و هم اندازه  قطعا می تواند غذای شما را خوش رنگ تر و زیبا تر جلوه دهد.

 
امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : پنجشنبه 15 خرداد 1393 زمان : 17:13 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

اگر به فرک خرید یک هدیه  مناسب برای همسر خود هستید و نمی دانید باید چه چیزی بخرید کمی دست نگه دارید. ما به شما پیشنهاد خرید نایسر دایسر را می کنیم. محصولی که بی شک می تواند هر کدبانوی ایرانی را خوشحال و شگفت زده نماید.این دستگاه با قابلیت های فراوانی که دارد در واقع مانند یک یار در کنار همسر شما در کارهای مهم به او کمک خواهد کرد. کارهایی مانند خرد کردن انواع میوه جات و سبزیجات.خلال کردن سیب زمین و تکه تکه کردن پیاز همه و همه را به نایسر دایسر بسپارید و با کیفیتی بسیار بالا  انها را دریافت کنید. شما اگر می خواهید تا خلال های سیب زمین همه در یک اندازه دقیق و مشخص باشد بهترین روش خرید نایس%:.8'!دایسر و استفاده از این محصول است.

 

 

نایسر دایسر با وجود شابلون های مختلفی که دارد می تواند در انواع و اقسام شکل های مختلف  اقدام به خرد کردن و تکه کردن انواع میوه و سبزیجات و نماید. تیغ های برنده این دستگاه تنها با یک اشاره شما هر میوه ای را تکه تکه خواهد کرد. یک سیب زمین سفت و سخت را در زیر تیغه ها قرار دهید و شابلون مناسب کارتان را نیز بروی دستگاه نصب کنید و تنها یک اشاره به اهرم نایسر دایسر کنید خواهید دید که در یک چشم بر هم زدن تمام سیب زمین تکه تکه خواهد شد. بله با خرید نایسر دایسر شما در زمان و نیروی خود صرفه جویی خواهید کرد و دیگر نیاز نیست تا ساعت ها به خرد کردن و خلال کردن سیب زمین و پیاز مشغول شوید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید در زیر تیغه ها یک مخزن وجود دارد تا مواد خرد شده در درون ان جمع اوری شود. نایسر دایسر اورجینال دارای بدنه ای محکم و از جنس پلاستیک درجه یک و شفاف است و این در صورتی است که محصولات تقلبی و درجه دوم از بدنه ای شکننده و پلاستیک مات در ساخت ان استفاده کرده اند.شما با خرید نایسر دایسر می توانید غذاهای خود را خوش فرم و زیباتر طبخ نمایید. فکر کنید که برای درست کردن یک سالاد خیار و گوجه و پیاز 

انرا با نایسر دایسر خرد کرده و همه د ریک اندازه مساوی تکه تکه شده اند و این سالاد شما را بسیار زیبا و جذاب خواهد کرد.

 

 

بریا سفارش این محصول کافیست تا بریو دکمه خرید پستی کنار آن کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و همچنین می توانید با تماس با شماره های 09390998711 یا 09392739838 به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش خود کنید.ما در فروشگاه لوکس شاپینگ یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را برایتان در سایت قرار داده ایم. محصولی که از ما خرید خواهید کرد دارای گارانتی بوده و اگر درحین ارسال دچار مشکل شود به صورت رایگان برایتان انرا تعویض خواهیم کرد.

 

 

خرید نایسر دایسر می تواند چشمان شما را از اذیت شدن در هنگام خرد کردن پیاز نجات دهد. می تواند صرفه جویی قابلل ملاحضه ای در زمان برای شما باشد و می تواند در نهایت با کیفیت بسیار بالاتری عمل خرد و تکه کردن را برایتان انجام دهد. در این روش بهداشت نیز به دلیل برخورد کمتر دست با مواد غذایی بیشتر رعایت خواهد شد.دقت کنید که مشابه همین محصول با کیفیت بسیار پایین تر و نامرغوب تر همین الان در بازار در حال فروش است و توسط فروشگاه های غیر معتیر انجام میشود. ما در فروشگاه لوکس شاپینگ امکان خرید نایسر دایسر اصل و اورجینال را برای شما فراهم کرده ایم.شاید در ظاهر کمی گران تر از محصولات دیگر فروشگاه ها باشد  اما در عوض هم دارای گارانتی بوده و هم از کیفیت به مراتب بالاتری برخوردار است.

انواع مواد غذایی همچون فلفل دلمه ایپسیب زمین-پیاز و انواع سبزیجات را می توانید تنها با یک اشاره نایسر دایسر به تکه های مساوی و هم اندازه تبدیل کنید .کافیست تا شابلون مورد نظر خود را بروی دستگاه نصب کرده و در کمتر از چند دقیقه کلیه کارهایی که می بایست ساعت ها برای انها وقت می گذاشتید را انجام دهید.

امتیاز :  
امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : پنجشنبه 15 خرداد 1393 زمان : 17:13 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

خرید نایسر دایسر

 


حتما شما هم تا به حال نام محصولی به نام نایسر دایسر را شنیده اید.بله همانظور که در تبلیغات هم دیده اید این دستگاه با قابلیت های بسیار بالایی که دارد می تواند به عنوان یک یار کمکی در کنار کدبانوی خانه مورد استفاده قرار گیرد.در واقع  این دستگاه یک خرد کن تمام حرفه ای میوه و سبزیجات بوده که به اشکال مختلف می تواند برای شما میوه ها و سبزیجات را تکه تکه کند.شما با خرید نایسر دایسر می توانید براحتی میوه ها و سبزیجات را ریز کنید ,رنده کنید,چهار گوش کنید,خلال خلال کنید و به اشکال مختلف دیگر در بیاورید.

 

 

 

 

این محصول دارای یک مخزن برای نگه داری میوه ها و سبزیجات خرد شده است.همچنین همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید نایسر دایسر دارای تیغه های بسیار تیزی می باشد که عمل خرد کردن و ریز کردن را انجام می دهند.دقت نمایید که به دلیل استقبال بیش از حد در خرید نایسر دایسر متاسفانه شاهد محصولاتی تقلبی و بی کیفیت هستیم که ممکن است از نظر ظاهری کاملا شبیه جنس اصلی باشند اما دارای تفاوت های بسیاری هستند که در عمل کیفیت محصول را پایین آورده و هیچگاه نمی توانید از یک نایسر دایسر تقلبی انتظار کارایی یک دستگاه اصل را داشته باشید.مهمترین بخش این دستگاه تیغه های ان است که در دستگاه تقلبی از کیفغیت پایین تری برخوردار بوده و بسیار شکننده و ضعیف می باشند.در صورتیکه در محصول اصلی که ما به شما ارائه می دهیم تیغه ها از قدرت و استحکام بالایی برخوردار می باشند.

 

 

 

 

شما با خرید نایسر دایسر اصل  در واقع محصولی را خریداری کرده اید که اگر به مخزن ان ضربه ای هم وارد شود و از دستتان هم بیافتد به دلیل مقاومت و جنس خوبی که دارد به آسانی ترک بر نمی دارد و نمی شکند این در صورتی است که کافیست تا مخزن یکی از دستگاه های تقلبی را به ان ضربه ای وارد نمایید خواهید دی که به راحتی ترک خورده و دیگر نمی توان از آن استفاده کرد.قسمت بعدی که باید به ان اشاره کنیم این است که در نایسر دایسر اصلی بدنه از قابلیت انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و همین امر موجب می شود تا در نهایت محصولات مورد نظرمان با کیفیت بهتری خرد و تکه تکه شوند.در نایسر دایسر تقلبی به دلیل خشک بودن جنس بدنه  در زمان خرید کردن میوه جات احساس می کنید هر لحظه ممکن است بدنه دستگاه از فشار وارد آمده ترک بخورد و بشکند.شما با توجه به کارایی بالای این محصول می توانید از حالت های مختلف خرد کن ان برای انواع میوه جات و سبزیها استفاده نمایید.

 

 

مثلا خرد کن چهار گوش ان به درد تکه تکه کردن سیب زمینی و هویج می خورد.شما در عرض چند دقیقه می توانید تعداد زیادی سیب زمین و هویج را براحتی و با کمترین دردسر به صورت چهار گوش دربیاورید.یک برش بروی سیب زمین کافیست تا انرا زیر دستگاه قرار داده و تنها با یک فشار کار تمام است.حالت بعدی که شما با خرید نایسر دایسر می توانید از ان بهره مند شوید حالت خلال خلال کردن است.دیگر نیاز نیست زمان زیاید را برای خلال خلال کردن تلف کنید با این محصول در عرض چند دقیقه و در یک چشم بر هم زدن می توانید تعداد زیاید سیب زمینی را خلالی کرده و همه را به یک اندازه و بسیار مرتب در بیاورید.بعد از استفاده براحتی می توانید دستگاه را در زیر آب گرفته و آن شستشو دهید.شما همین الان در هر کجای کشور که باشید می توانید اقدام به خرید نایسر دایسر اصل از فروشگاه ما کنید. دقت داشته باشدی که ما محصول خود را از نظر کیفیت و کارکرد به تضمین شده برایتان ارسال خواهیم کرد.هیچ گاه به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به دنبال محصولات بی کیفیت و تقلبی نروید.یک بار هزینه کنید و در عوض محصلی همراه با گارانتی و کیفیت اصلی تحویل بگیرید.با خرید اینترنتی ابتدا نایسر دایسر خود را درب منزل تحویل خواهید گرفت و سپس وجه آنرا به مامور پست خواهید پرداخت.

 

 

 

 

آموزش استفاده از این محصول بسیار راحت بوده و اصلا پیچیدگی خاصی ندارد. کافیست تا میوه ها و سبزیجات خود  را در محل تایین شده در زیر تیغه ها قرار دهید و سپس با یک فشار تمامی انها را خرد شده و تکه تکه تحویل بگیرید.با خرید نایسر دایسر در واقع علاوه بر بالا بردن کیفیت خرد و تکه تکه کردن محصول در وقت و زمان خود نیز بسیار صرفه جویی کرده اید و می توانید به کارهایی بیشتری برسید.قیمت دستگاه نایسر دایسر های تقلبی بین 20 تا 30 هزار تومان است و باز هم اخطار می کنیم تنها به خاطر چند هزار تومان ارزان تر به دنبال تهیه این کالای بی کیفیت نباشید اگر نایسر دایسری که می خرید نتواند خوب عمل خرد و تکه تکه کردن را انجام دهد در واقع حتی اگر 1000 تومان هم انرا خریداری کرده باشید گویی که پول خود را دور ریخته اید.نایسر دایسر اصل با دارا بودن شابلون های مختلف به شما کمک می کند تا با تنوع بالایی اقدام به خرد کردن و تکه مردن میوه جات و سبزیجات بپردازید.

 

 

 قیمت: 480,000 ریال
 تعداد: 1000 عدد
 روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

 

با خدماتی نوین در ارائه شارز ایرانسل و همراه اول در خدمت شما هستیم

خرید شارژ ایرانسل و همراه اول

 

امروزه به جرات می توان گفت کمتر کسی را می توان یافت که از تلفن همراه استفاده نکند.تازه بسیاری از افراد به جای یک گوشی موبایل پا را فراتر گذاشته و از چند گوشی و چند خط موبایل به صورت همزمان استفاده می کنند.حتما می دانید که در ایران اپراتور همراه اول و اپراتور ایرانسل و جدیدا اپراتور رایتل به صورت همگانی در سراسر کشور در حال خدمات رسانی به مشتریان می باشند. و هر زور روش های جدیدی را برای تهیه شارز به مشتریان خود معرفی می کنند.
در این بین برای کاربران اینترنت و کسانی که ساعت بسیاری را در نت سپری می کنند فکر می کنم بهترین و راحت روش استفاده از خدمات انلاین بوده و در واقع با مراجعه به یکی از سات های شارژ می توانند نیاز خود را براحتی برطرف نمایند.در واقع پروسه خرید شارژ ایرانسل و یا خرید شارژ همراه اول و یا هر اپراتور دیگر به صورت اینترنتی کاری بسیار راحت و بدون دردسر بوده و کافیست تا کارت بانیک شما دارای رمز دوم باشد تا براحتی بتوانید عملیات خرید شارز را انجام دهید.
برای خرید اینترنتی شارژ ایرانسل  و یا خرید اینترنتی شارژ همراه اول می توانید ابتدا به یکی از سایت هایی که در این زمینه ارائه خدمات می کنند مراجعه کرده وسپس کافیست تا میزان شارز مصرفی خود را انتخاب نمایید و بعد از ان کافیست تا مشخصات کارت بانکی خود را وارد کرده و به همین راحتی عملیات خرید را کامل نمایید.
ما برای شما از میان سایر مجموعه های فروش شارز سایت معروف ام تی ان 24 را پیشنهاد می کنیم.ادرس اینترنتی آن عبارت است از mtn24.ir .این سایت با ارئه خدمات شارژ ایرانسل و شارژ همراه اول و در آینده با ارئه خدمات شارز رایتل در نظر دارد تا شرایطی را برای شما عزیزان فراهم نماید تا با خیالی آسوده در محیط امن اقدام به خرید شارز مورد نظر خود نمایید.
همین الان می توانید با مراجعه به وب سایت ما شارژ مورد نظرتان را انتخاب و عملیات خرید را انجام دهید. نگران هیچ چیز نباشید چون شماره های پشتیبانی در سایت است و هر زمان که نیاز داشتید می توانید با ما در ارتباط باشید.

امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

خرید مستند شکوه تخت جمشید

خرید مستند شکوه تخت جمشید

 

آیا شما هم دوست دارید بدانید که تخت جمشید قبل از حمله مغول ها چه شکلی بوده است؟آیا دوست دارید تا شکوه تخت جمشید را مشاهده کنید؟امروز با یک مستند زیبا در باره تخت جمشید در خدمت شما عزیزان هستیم.در این مستند زیبا ابتدا به صورت سه بعدی و بسیار دقیق به شبیه سازی تخت جمشید پرداخته شده است و در نهایت شما شاهد شبیه ساز این اثر باستانی خواهید بود.در این بازسازی سه بعدی همه چیز انقدر دقیق روی می دهد که گویی قبلا از این بنا عکسی موجود بوده و می دانسته اند که چه شکلی است.

نیمی از این مستند متکی بر تصویر سازی دیجیتال بوده و شما را به زیبایی به سفری تاریخی خواهد برد .گویی که الان خود شما در آن لحظه تاریخی قرار گرفته اید.از کاخ های باز سازی شده در این مستند الان تنها یک یا چند ستون باقی مانده است و همین باعث شده است تا این اثر در ابتدای ورد سر و صدای زیادی ایجادکرده و طرفداران و علاقه مندان زیادی را به خود جلب نماید.

 

خرید مستند شکوه تخت جمشید

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی مستند شکوه تخت جمشید را برای شما عزیزان فراهم اورده ایم و  براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

اوج شکوه و زیبایی که باعث غرور و افتخار هر ایرانی است را می توان در کاخ های تخت جمشید مشاهده کرد.

   

خرید مستند شکوه تخت جمشید توسط 32 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:

٬ , , , , ,

===============================================

خرید اینترنتی مستند دیوار چین

خرید اینترنتی مستند دیوار چین

 

حتما تا به حال نام دیوار چین به گوشتان خورده است.دیوار چین بلند ترین دیوار جهان است.این اثر تاریخی در سال ۱۹۸۷ توسط یونسکو  جز اثار تاریخی دنیا قرار گرفت.این اثر تاریخی هر ساله توریست های بسیاری را به سمت خود می کشاند.ما امروز در مستند دیوار چین قصد داریم تا زیبا ترین و خاص ترین قسمت های این مجموعه را برای شما به نمایش بگذاریم.طول دیوار چین  ۶۷۰۰ کیلومتر بوده و مانند یک اژده های ظیم از صحرا ها و بیابان ها و جنگل ها گذر کرده است.

قدمت این اثر به ۲۷۰۰ سال پیش باز می گردد و هم اکنون بر اثر گذشت زمان قسمت هایی از ان در حال نابودی می باشد.این اثر تنها ساخته دست بشر بوده که حتی اگر از جو زمین هم که خارج شویم می توانیم ان را ببینیم.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید مستند  فوق را برای شما علاقه مندان به صورت خرید پستی فراهم آورده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.مستند دیوار چین شما را به سفری پر رمز و راز به سرزمین اژده ها خواهد برد.این دیوار در طول سال ها مانند یک دز دفاعی بسیار محکم در مقابل حملات دشمنان بوده است.

 

خرید اینترنتی مستند دیوار چین

افسانه های زیادی درباره این اثر تاریخی وجود دارد اما یکی از زیبا ترین و غم انگیز ترین این افسانه ها بدین صورت است که:

درباره فروریختن بخشی از دیوار به خاطر “منگ چیانگنو” است.وی پس از کشته شدن شوهرش در حین ساخت این دیوار، در غم او بسیار گریست و پس از آن سرگذشت تلخ و غم انگیزی پیدا کرد. این داستان در کتاب‌ها و ترانه‌های عامیانه و اپراهای قدیمی نقل شده است و در میان مردم چین، بسیار مشهور است.

 با خرید مستند فوق  هم اطلاعات خود درباره این اثر تاریخی را افزایش خواهید داد و هم مجموعه ای بسیار زیبا و تماشایی را خواهید دید که حتما برایتان جذاب خواهد بود.

 

 

خرید اینترنتی مستند دیوار چین توسط 40 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

 

======================================================

مستند عجایب هفت گانه

مستند عجایب هفت گانه

 

آیا با عجایب هفت گانه جهان آشنا هستید؟ آیا می دانید این عجایب در کجای دنیا و در کدام کشور ها واقع شده اند؟امروز می خواهیم در یک مجموعه با نام مستند عجایب هفت گانه به شما تمام این مکان ها را نشان دهیم و شما را با این زیبایی ها بیشتر آشنا کنیم.

در زیر لیست از این مکان های عجیب تهیه کرده ایم:

۱- معبد آرتمیس در افوسوس (ترکیه )۲- مجسمه زئوس ۳- مقبره هالیکارناسوس در ترکیه ۴- فانوس الکساندریا ۵- مجسمه عظیم الجسه رودس در یونان ۶- باغهای معلق بابل در عراق ۷- اهرام مصر (هرم خوفو)

با خرید مستند فوق و تماشای ان خواهید دید که این مکان ها هر کدام دارای خصوصیات منحصر به فردی بوده اند و به همین خاطر در این لیست قرار گرفته اند.مثلا معبد آرتمیس که در ترکیه واقع شده است دارای ۱۰۰ ستون مرمری می باشد که هر کدام دارای ارتفاع ۱۵ متری هستند.بنای فوق در ۶۰۰ سال قبل از میلاد ساخته شده است و خدود ۵۵۰ سال قبل از میلاد نیز در آتش سوخته شد.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را برای شما علاقه مندان فراهم اورده است و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازیزد.

 

مستند عجایب هفت گانه

درباره  مجسمه رئوس نیز باید بدانید که این مجموعه به عنوان خدای یونان در المپیا به عنوان یکی از عظیم ترین مجسمه های جهان به شمار می رود.این اثر نیز در ۴۵۰ سال قبل از میلاد ساخته شد.بدن این مجسمه از عاج فیل ساخته شده است و ردا و ریش ان از طلا.این اثر ارتفاعش چنان بود که با سقف معبد زئوس برخورد می کرد . فیدیاس با این کار می خواست اقتدار و نیرومندی زئوس را نشان دهد.

 مستند عجایب هفت گانه شما را به نقاطی خواهد برد که تاکنون حتی انجا را در عکس ها هم مشاهده نکرده اید.سفری پر از رمز و راز و هیجان را با تماشای این مستند زیبا دنبال خواهید کرد.

 

 
مستند عجایب هفت گانه توسط 21 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5

 



برچسب:
٬ , , , , , , , ,

 

=====================================================

خرید مستند دعواهای خیابانی

خرید مستند دعواهای خیابانی

 

خرید مستند دعواهای خیابانی همانطور که از نام این محصول مشخص است برای اولین بار درباره دعواهای که بین مردم در کوچه و خیابان صورت می گیرد مستندی زیبا و مهیج ساخته شده است.در این مستند زیبا شما صحنه هایی واقعی از دعواهای خیابانی را مشاهده خواهید کرد.ما نیز بر ان شدیم برای علاقه مندان به تماشای چنین مستند هایی این محصول را در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ تهیه کرده و برای شما  علاقه مندان به صورت خرید پستی قرار دهیم.مستند دعواهای خیابانی می تواند ساعت ها شما را مشغول خود کند و هیجانی کاملا واقعی را تجربه نمایید.

کیفیت این فیلم مستند بسیار عالی بوده و در تصاویر و صحنه های ان هیچ گونه دخل و تصرفی صورت نگرفته است و هر انچه که می بینید کاملا واقعی می باشد.

 

خرید اینترنتی مستند دعواهای خیابانی

در ایبن مستند زیبا شما شاهد صحنه های کاملا واقعی هستید که دیدن ان به هیچ وجه برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود.صحنه های درگیری و مبارزه های خیابانی که پر از خشونت و زد و خورد می باشد.ما سعی کرده ایم در مارکت سنتر ۲۴ یکی از مهیج و منحصر به فردترین مستند ها را که کمتر جایی نمونه ان وجود دارد را برای شما عزیزان در نظر بگیریم.همین الان می توانید این مستند بی نظیر را از طریق خرید اینترنتی سفارش دهید و بعد از چند روز در هر کجای ایران که باشید انرا دریافت نمایید.

ما سعی کرده ایم با بالاترین کیفیت موجود این مستند را تقدیم شما بینندگان نماییم.حتما دقت نمایید که در هنگام تماشای این مستند کودکان با شما همراه نباشند چرا که ممکن است از دیدن چنین صحنه هایی بعدا الگو برداری کرده و موجبات پرخاشگری در رفتار و کردار آینده انها شود.

 

 

 

 

خرید مستند دعواهای خیابانی توسط 35 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

=========================================================

خرید مستند حجاب

خرید مستند حجاب

 

یکی از مشکلات جامع امروز ما مساله حجاب است.به راستی که حجاب امروز به یکی از بحث بر انگیز ترین مساله ها در جامع ما مبدل شده است.بر آن شدیم تا یک مستند بسیار زیبا درباره حجاب تهیه و در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار دهیم تا علاقه مندان به آن بتوانند هر زمان که خواستند آن را خرید نمایند.مستند حجاب یکی از جنجالی ترین کا  هایی بود که این اواخر تولید و پخش شد.در این فیلم شما انواع و اقسام حجاب هایی که در جامعه ما شکل گرفته است را خواهید.مصاحبه با دختران بد حجاب و همچنین کسانی که اصلا برایشان حجاب اهمیتی ندارد را خواهید دید.

در این مستند به بررسی آسیب های رسیده به دخترانی که حجاب را رعایت نمی کردند نیز می پردازیم.شما با خرید مستند حجاب شاهد صحنه های بحث بر انگیزی خواهید بود که تا به حال از تلویزیون دولتی پخش نشده است.در این فیلم نظر اجتماع و عموم مردم را در مورد حجاب خواهیم شنید و مخالفان و موافقان طرح حجاب به بحث با یکدیگر خواهند پرداخت.

 

ما در فروشگاه مارکت سنتر امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم آورده ایم .شما براحتی می توانید برای خرید مستند فوق با ثبت سفارش ابتدا کالا را دریافت کرده و سپس وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

مستند دختران اخر الزمان نام دیگر این مجموعه می باشد چرا که طبق روایات مختلف داریم که در نزدکی اخر الزمان حجاب دختران و پسران به گونه های مختلف تغییر می کند.

  

خرید مستند حجاب توسط 14 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

=======================================================

مستند آسیب شناسی مداحی

مستند آسیب شناسی مداحی

 

در مستندی که امروز برای شما عزیزان تدارک دیده ایم می خواهیم به بحث آسیب شناسی مداحی بپردازیم.امروزه دیگر به مانند قدیم عزاداری ها برگزار نمی شود و بسیاری از آیین قدیم به فراموشی سپرده شده و رسم و آیین های جدید جایگزین ان شده اند.اما این رسوم جدید به نوعی باعث به ابتذال کشیدن مراسم عزاداری شده و منتقدان زیادی نیز دارد.مثلا مواردی همچون برهنگی در مجالس سینه زنی و خود رزنی و قمه زنی و آسیب رساندن به خود همچنین استفاده از آلات موسیقی در این مجالس و یا استفاده مداحان از موسیقی های غربی و مبتذل و همچنین کفر گویی و استفاده از اشعار نا مناسب در توصیف ائمه همه و همه باعث شده اند تا دیگر شاهد ان مراسم های عرفانی قدیم نباشیم و به نوعی گویی فرهنگ ابتذال در این مجالس هم توانسته رخنه نماید.

 

مستند آسیب شناسی مداحی

مستند آسیب شناسی مداحی یکی از معدود اثر هایی است که در این باره به بحث و گفتگو وریشه یابی می پردازد. در این مستند به دنبال راه هایی برای آفت زدایی از مراسم عزاداری هستیم .فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را برای شما علاقه مندان فراهم آورده است و براحتی می توانید سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

با دیدن این مستند شاید شما هم به فکر فرو روید و از خود بپرسید که چرا و چگونه به این جا رسیده ایم که در مراسم عزاداری  بزرگ مرد عاشورا نیز حرکاتی دیده می شود که هیچگاه با نفس مراسم و هدف این عزاداری ها همسو  نبوده و همین تضادها باعث دوگانگی و بعضا ایجاد شبهاتی خواهد شد که اگر هر چه زودتر جلوی این مراسمات انحرافی گرفته نشود اثرات بسیار جبران ناپذیری را در جامعه شاهد خواهیم بود.

 

مستند آسیب شناسی مداحی توسط 17 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

===============================================

خرید اینترنتی مستند دماغ ایرانی

خرید اینترنتی مستند دماغ ایرانی

 

خرید اینترنتی مستند دماغ ایرانی براستی تا به حال به این مورد توجه کرده اید که امروزه تقریبا اکثر جوان های ما معضلی به نام دماغ دارند.دماغی که تا دیروز کسی به ان توجهی نمی کرد امروز به مشکلی بزرگ برای خیلی ها تبدیل شده است.ما امروز در مارکت سنتر ۲۴ شما عزیزان را دعوت می کنیم تا این مستند زیبا را تماشا کنید.شما در این مستند  مصاحبه افراد را قبل و بعد از عمل خواهید دید.فیلم ساز ما به همه جا سرک می کشد تا جواب سوال های خود را بیابد از دبیرستان دخترانه گرفته تا بیمارستان ها و مکان های تفریحی و…

مستند دماغ به سبک ایرانی یکی از محصولاتی است که با ورود خود به بازار جنجال های زیادی را در بر داشت و چالش های بسیاری را نیز بوجود اورد.

اگر علاقه مند به خرید مستند فوق هستید می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن از طریق دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

مارکت سنتر ۲۴ همیشه بهترین ها را برای شما عزیزان به ارمغان می اورد.

 

خرید اینترنتی مستند دماغ ایرانی

 

مارکت سنتر ۲۴ این مستند زیبا و مهیج را به همه علاقه مندان به دیدن ان از طریق خرید اینترنتی تقدیم می کند.کافیست تا در هر کجای این سرزمین که هستید فقط بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.این مستند  درباره  معظل دماغ در ایران بحث می کند که چرا به یک باره این موضوع اینقدر برای یک جوان ایرانی مهم شده است که حاضر است از هر کاری کند تا دماغ خود را عمل کند و اصلا به عواقب بعد از ان و خطر هایی که می تواند به دنبال داشته باشد فکر نمی کنند.

 

 

خرید اینترنتی مستند دماغ ایرانی توسط 78 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

خرید اینترنتی هندزفری تغییر صدا

خرید اینترنتی هندزفری تغییر صدا

آیا دوست دارید تا صدای خود را در حین یک مکالمه تلفنی کاملا تغییر دهید و از صدای دختر به پسر و همپنین از صدای پسر به دختر تبدیل نمایید؟ بله با خرید اینترنتی هندزفری تغییر صداا این تغییر براحتی امکان پذیر می باشد.شما از این پس هر وقت که اراده کنید می توانید صدای خود را به هر حالتی که بخواهید تغییر دهید بدون اینکه کسی متوجه شود.قابل استفاده برای انواع گوشیهای نوکیا سونی اریکسون ال جی سامسونگ و. …توانایی ایجاد تغییرات کلی در صدا و تبدیل صدای کاربر به صدای مرد و زن تبدیل صدای شما به مرد یا زن هنگام صحبت با موبایل.کافیست این هندزفری را به گوشی خود وصل کنید و صدای خود را تغییر دهید.

 

خرید اینترنتی هندزفری تغییر صدا

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما عزیزان امکان خرید هندزفری تغییر صدا را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی محصول خود را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این هندزفری جادویی قابل استفاده برای انواع گوشی موبایل بوده و با خیال راحت می توانید با کمترین دردسر از آن استفاده نمایید.یک سرگرمی منحصر به فرد و بسیار جذاب را می توانید برای خود و دوستانتان رقم بزنید.می توانید با این هندزفری تغییر صدا به دوستان خود زنگ زده و انها را سر کار بگذارید. 

محصولات مشابه این کالا در بازار به وفور یافت می شوند اما چیزی که مهم است کیفیت و در نهایت بازدهی ان می باشد.پس سعی نکنید تنها به خاطر چند هزار تومان ارزان تر بودن بعضی از کالاها قید کیفیت را بزنید و نتیجه مطلوبی را دریافت نکنید.

 خرید اینترنتی هندزفری تغییر صدا توسط 96 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5


برچسب:
٬ , , , , , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sara
مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

 

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

 

 

یاد باد آن روزگارن

 

 

 

این روزها هر جا که در اینترنت

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.

 

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

 

 

سیمای زندگی

 

 

 

یکی از مهمترین مباحثی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sara

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : جمعه 06 تير 1393 زمان : 12:4 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : جمعه 06 تير 1393 زمان : 12:4 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 تير 1393 | نظرات ()